"זה מה שימנע ממנו להגיע": אוהדי בוטאפוגו יבריחו את ערן זהבי?

play
אוהדי בוטאפוגו | אתר רשמי, דורון שיינר
עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן 04:44

עשרות אוהדים פרצו לחדר ההלבשה במתחם האימונים, ובברזיל חוששים שזה ישפיע על ההחלטה של החלוץ: "הביטחון האישי חשוב לו במיוחד"

(גודל טקסט)

ערן זהבי עדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה, אבל אם פניו מועדות לבוטאפוגו, התמונות מאתמול (רביעי) בוודאי מדאיגות אותו. למחרת עוד הפסד של הקבוצה ששוקעת בתחתית הליגה הברזילאית, האוהדים הזועמים הגיעו למחות במתחם האימונים של הקבוצה, ועשרות מהם הצליחו לפרוץ לחדר ההלבשה.

האוהדים אמנם לא באו במגע ישיר עם רוב השחקנים או עם המאמן לואיס קסטרו, אבל הסצנות החריגות בוודאי לא מוסיפות שקט לזהבי, שזוכר היטב את הפגיעה בתחושת הביטחון האישי שחווה אחרי שביתו בהולנד נפרץ פעמיים.

"חבורת האוהדים של בוטאפוגו שפרצו לחדר ההלבשה עלולה להסב לקבוצה נזק עצום", כתבו בעיתונות הברזילאית. "ייתכן שזה מה שימנע משחקנים ברמה גבוהה להצטרף לקבוצה בחלון ההעברות המתקרב. דמיינו שאתם שחקנים שמועמדים לקבוצה ומגיעים מהולנד, לצורך הדוגמא. אפשר רק לדמיין מה עובר בראש של שחקנים כשהם רואים איך נראה יום עבודה סטנדרטי בבוטאפוגו. אין ספק שהם לא ירצו להצטרף".

ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן
עוד פקטור בהחלטה? זהבי | אימג'בנק GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

עיתונאי ברזילאי נוסף ציין בתגובה לסרטונים של האוהדים בחדר ההלבשה ש"אחת הסיבות שערן זהבי לא האריך חוזה בפ.ס.וו איינדהובן הייתה שפרצו לו לבית בהולנד פעמיים. עכשיו לך תתמודד עם דבר כזה".

בעקבות האירועים, שחקן הקבוצה ויקטור סה אף ביקש לעזוב מיידית ולהתיר את חוזהו. המאמן לואיס קסטרו תועד כשעשרות אוהדים מתגודדים סביבו באימון, וניסה להרגיע את הרוחות. בינתיים האוהדים הצהירו שיפסיקו עם פעולות המחאה, אבל הנזק התדמיתי כבר נגרם.