תחנה ראשונה בחו"ל: עטאא ג'אבר חתם לשנתיים בנפטצ'י באקו

play
עטאא ג'אבר שחקן מ.ס. אשדוד | מאור אלקסלסי
גלוך ועבד כיכבו עם שער ובישול כל אחד, 2:4 ענק לנבחרת הנוער על אוסטריה 04:05

קשר מ.ס. אשדוד בעונה האחרונה הצטרף לסגנית אלופת אזרבייג'אן, במדיה ילבש את המספר 23. המשימה הראשונה: מוקדמות הקונפרנס ליג

(גודל טקסט)

עטאא ג'אבר יוצא לשחק בחו"ל לראשונה בקריירה: הקשר בן ה-27 הוצג היום (חמישי) כשחקנה החדש של נפטצ'י באקו, סגנית אלופת אזרבייג'אן, במדיה חתם לשנתיים וילבש את החולצה מספר 23.

ג'אבר, שהצגתו נעשתה באמצעות סרטון מרשים שפורסם ברשתות החברתיות של נפטצ'י באקו, עזב את מ.ס. אשדוד אחרי עונה אחת שבה ערך 23 הופעות בליגת העל, ורשם שער ובישול. הקשר האחורי גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, החל במדים הירוקים את קריירת הבוגרים וב-2015 הושאל לחצי עונה בבני סכנין, אשר רכשה אותו בפברואר 2017 ובשורותיה שיחק ג'אבר שלוש עונות וחצי.

כך הציגה נפטצ'י באקו את עטאא ג'אבר

המשימה הראשונה של הישראלי בקבוצתו החדשה תהיה מפגש כפול עם אריס לימסול הקפריסאית במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. נפטצ'י זכתה תשע פעמים באליפות אזרבייג'אן, האחרונה שבהן ב-2021, ובנוסף הניפה שבעה גביעים.

לחובבי הכדורגל בישראל מוכרת הקבוצה האזרית מצמד המפגשים שלה עם קבוצות ישראליות במפעלי אופ"א: הראשונה לשחק נגדה הייתה בני יהודה, שעברה את נפטצ'י במוקדמות הליגה האירופית ב-2019. אשתקד הייתה זו מכבי חיפה שניצחה במוקדמות הקונפרנס ליג בדרך לשלב הבתים.

* ישראלי נוסף מעבר לים הוא השוער עומר חנין, שנשאר בגרמניה וכעת עבר ל-FSV פרנקפורט. חנין בן ה-24 היה שייך למיינך בשלוש השנים האחרונות.