מונס דאבור והופנהיים התקשו בגביע, 24 דקות לליאל עבדה בניצחון סלטיק

play
שותף במחצית השנייה. מונס דאבור | GettyImages, Alex Grimm
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.7 06:04

החלוץ נכנס בדקה ה-64 וקבוצתו ניצחה רק בהארכה 0:2 את רודינגהאוזן מהליגה הרביעית, גם עבדה שותף כמחליף ב-0:2 על אברדין. עוד בישול לאיתמר נוי באוסטריה

(גודל טקסט)

מונס דאבור והופנהיים הצליחו להימנע הערב (ראשון) מהדחה מביכה כבר בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני, כשניצחו 0:2 בחוץ את רודינגהאוזן מהליגה הרביעית. החלוץ שפרש בשבוע שעבר מנבחרת ישראל עלה כמחליף בדקה ה-64 ולא השכיל לכבוש לפני ההארכה. למזלה של הופנהיים, בלם הרכש אוזאן קבאק הבקיע בדקה ה-115 וגרישה פרומל שהגיע גם הוא בקיץ סגר עניין שלוש דקות לאחר מכן.

* ליאל עבדה שיחק 24 דקות כמחליף ב-0:2 של סלטיק על אברדין במחזור הפתיחה של הליגה הסקוטית. סטיבן וולש (3) וז'וטה (75) כבשו לזכות האלופה.

* איתמר נוי ממשיך בפתיחת העונה המוצלחת שלו בליגת המשנה באוסטריה. הישראלי שהגיע לפירסט וינה הקיץ ישירות מאדומים אשדוד מהליגה הלאומית ורשם שער ובישול במחזור הראשון, הוסיף היום (ראשון) בישול נוסף בניצחון 0:1 על פלורידסדורפר. נוי, שפתח והוחלף בדקה ה-77, רשם מסירת עומק שסידרה ללוקאס גרוצורק את השער היחיד במשחק בדקה ה-37, ופירסט וינה, שעלתה אשתקד מהליגה השלישית, שמרה על מאזן מושלם של שש נקודות.

* ג'וזף גנדה נותר על הספסל של זנדהאוזן בניצחון הקליל 0:4 על רדן החובבנית בגביע הגרמני.

* עדן שמיר לא נכלל בסגל של סטנדרד ליאז', שהפסידה 3:1 בחוץ לגנק במחזור השני בליגה הבלגית.

* מנור סולומון ימשיך להמתין לבכורה שלו במדי פולהאם, שסיימה בלעדיו ב-1:1 במשחק ההכנה מול ויאריאל. דני פארחו העניק לספרדים יתרון, אבל אלכסנדר מיטרוביץ' השווה ארבע דקות לסיום.

* צליל נחמיה לא שותף ב-0:1 של הגלמן בחוץ על יונאבה בליגה הליטאית.

* מתן בלטקסה הפצוע נעדר ממשחקה של אוסטריה וינה, שסיימה ב-1:1 ביתי מול לאסק לינץ בליגה האוסטרית הבכירה.

* אופיר מרציאנו נותר על הספסל של פיינורד, שספגה בדקה ה-92 והפסידה 2:1 בהכנה לאוסאסונה הספרדית.

* בוטב פלובדיב, ללא רועי הרמן שעדיין פצוע, הפסידה 2:0 ללוקומוטיב סופיה והיא עדיין ללא נקודות אחרי ארבעה מחזורים בליגה הבולגרית.