90 דקות לדקל קינן בלאס וגאס, צמד לוויליאם אגאדה נגד הגלאקסי

הבלם בן ה-37 פתח משחק שני ברציפות ב-0:0 בפיניקס, השלים 90 דקות וגם ספג כרטיס צהוב. שערי בכורה ב-MLS לחלוץ שנמכר מהפועל ירושלים לקנזס

(גודל טקסט)

דקל קינן לא שותף בחמישה משישה משחקים של לאס וגאס לייטס במהלך חודשים יוני-יולי ובמשחק היחיד בו עלה מהספסל הוא נכנס רק לחמש הדקות האחרונות, אבל הלילה (בין שבת לראשון) פתח משחק שני ברציפות בהרכב והשלים 90 דקות על כר הדשא ב-0:0 מול פיניקס רייזינג. הבלם גם ספג כרטיס צהוב עמוק בתוספת הזמן של ההתמודודת.

קינן, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-38, מסיים בעוד כשלושה חודשים את חוזהו בקבוצה מליגת ה-USL, ליגת המשנה בארצות הברית, אולם לאחרונה בריאיון לתכנית הספורט ב-103FM טען כי אין ברצונו לפרוש בסוף השנה, אולם השאיר לכך פתח אפשרי ורק הצהיר כי כך או אחרת "אני לא רואה את עצמי בלי הכדורגל, מאוד חשוב לי להישאר כמה שיותר על הדשא. אני פחות בן אדם של חליפות, עניבות ומשרדים". כך או אחרת, בנובמבר יצטרף קינן לצוות הפרשנים של "כאן11" בשידורי המונדיאל בקטאר.

כזכור, דקל קינן עבר לארצות הברית בינואר 2018 כשחתם בסינסינטי, ממנה המשיך לסקרמנטו ובשנה שעברה הגיע לווגאס.

אגאדה חוגג לראשונה ב-MLS

ועוד הלילה בארצות הברית, וויליאם אגאדה, אקס הפועל ירושלים שנמכר לקנזס סיטי, הבקיע צמד בכורה ב-MLS כאשר מצא את הרשת בדקות 40 ו-45 בניצחון הביתי 2:4 על לוס אנג'לס גלאקסי. אלה למעשה שעריו הראשונים של החלוץ הניגרי מאז שנחת בארצות הברית, בהופעתו השלישית בהרכב והרביעית בסך הכל.

צ'יצ'ריטו כבש צמד לזכות הגלאקסי ורק הצליח לצמק מ-3:0 ל-3:2, אך המילה האחרונה הייתה של הרכב המקומי דניאל שאלוי, בנו של שחקן העבר סטפן שאלוי. מסגל קנזס נעדר כמובן גדי קינדה הפצוע.