"ליאל עבדה לא צריך את ניר ביטון בסלטיק, הוא יכול להסתדר לבד"

הקיצוני בן ה-20 הודה שהוא "מתגעגע לאחיו הגדול" שעזב למכבי תל אביב, המאמן פוסטקוגלו לא מודאג: "הוא בסך הכל דיבר בכנות, אין צורך שאגן עליו"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ליאל עבדה סיים את עונת הבכורה שלו בסלטיק עם 15 שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות ובזכות מספריו המרשימים והיכולת הטובה גם נבחר שחקן הצעיר המצטיין בליגה הסקוטית ב-2021/22, אבל גם את 2022/23 הוא פתח בצורה טובה. אמנם שחקן הכנף בן ה-20 בינתיים מוצא את עצמו מחוץ להרכב הירוקים, אבל אתמול (שבת) הוא שוב עלה מהספסל והבקיע שער מרהיב – הראשון שלו העונה – ב-1:3 על רוס קואנטי במסגרת המחזור השני.

בריאיון שהעניק בשבוע שעבר סיפר עבדה לאתר הרשמי של סלטיק על כך שהוא מאוד מתגעגע לבלם ניר ביטון שעזב את גלאזגו לטובת מכבי תל אביב, ובסקוטלנד בהחלט חששו שעזיבת "אחיו הגדול", כפי שכינה עבדה את ביטון, הזו תשפיע לרעה על הכוכב הצעיר שעם שערו הראשון לעונה הסיר חלק מחששות.

ליאל עבדה שחקן סלטיק
הסיר חלק מהחששות עם שער מרהיב. ליאל עבדה | אימג'בנק GettyImages, Steve Welsh

כשנשאל המאמן אנג' פוסטקוגלו אם הוא חושש שעבדה יתקשה העונה כשהוא לבדו בסלטיק, ללא נוכחותו של ניר ביטון, התייחס לכך בהרחבה: "אני מבין את זה במידה מסוימת וחושב שליאל פשוט דיבר בכנות וסיפר כיצד הוא מרגיש, אבל יחד עם זאת אני גם משוכנע שליאל לא צריך שאגן עליו. הוא לא צריך אח גדול בסלטיק, הוא יכול להסתדר לבד. בעונה שעברה הוא לבש מכנסיים של גדולים כשנזרק פנימה והצליח להבקיע ולבשל שערים".

עוד אמר המאמן: "ליאל היה מאוד קרוב לנירו, שהוא בעצמו היה פנטסטי ועזר מאוד לעבדה, אבל ליאל יודע מה הוא רוצה מעצמו ומה המטרות שלו. כמו כל השחקנים שלנו, זרים ומקומיים, אנחנו מספקים להם את רשת תמיכה ואנחנו עומדים לצדם ולעזרתם בכל דבר".