ליאור רפאלוב בישל פעמיים תוך 14 דקות במשחקה של אנדרלכט

play
ליאור רפאלוב, קשר אנדרלכט | GettyImages, DAVID PINTENS/BELGA MAG
תקציר ליגה בלגית: סטנדרד ליאז' - סרקל ברוז' 0:2 01:32

הקשר הישראלי הכין לאמוזו (16) ולסילבה (30) כשקבוצתו גברה 1:3 על סרה במחזור השלישי. 34 דקות לשמיר בניצחון סטנדרד ליאז'

(גודל טקסט)

אחרי שער הבכורה שלו לעונת 2022/23 במוקדמות הקונפרנס ליג ביום חמישי, ליאור רפאלוב רשם הערב (ראשון) שני בישולים במשחק הליגה של אנדרלכט, שגברה 1:3 על סרה במחזור השלישי בבלגיה. בדקה ה-16 הקשר הישראלי ביצע דאבל פס עם פרנסיס אמוזו שהשלים צמד, אחרי שכבש כבר אחרי ארבע דקות, ובדקה ה-30 מצא במסירה מצד שמאל את פאביו סילבה שנעץ את השלישי. האורחת צימקה במחצית השנייה ורפאלוב הוחלף בדקה ה-67.

* עדן שמיר ערך את הופעתו הראשונה העונה בליגה הבלגית, כשנכנס כמחליף בדקה ה-54 והיה שותף לניצחונה של סטנדרד ליאז' 0:2 על סרקל ברוז'. שמיר היה המחליף הראשון בו השתמש המאמן רוני דיילה ולקבוצתו יש כעת ארבע נקודות אחרי שלושה מחזורים, בזכות צמד הפנדלים של סלים עמאלח, קשר נבחרת מרוקו (31 ו-45).

עדן שמיר, שחקן סטנדרד ליאז'
בעונה שעברה רשם משחק ליגה אחד ואז הושאל למכבי תל אביב. עדן שמיר | GettyImages, BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שביצעה מהפך במחזור הפתיחה בהולנד וחגגה 2:5 בארנהם על ויטסה, ממנה נפרד אלי דסה בקיץ.

* אחרי שכבשו במוקדמות הקונפרנס ליג לרשת ראפיד וינה, עטאא ג'אבר וקני סייף קיבלו מנוחה ולא נכללו בסגל של נפטצ'י באקו, שניצחה 0:1 בחוץ את שמאחי במחזור הראשון בליגה האזרית.

* אוסטריה וינה, ללא מתן בלטקסה הפצוע, הפסידה 3:2 בחוץ לריינדורף אלטאך ונותרה במקום האחרון בליגה האוסטרית (עם מינוס שתי נקודות). גיא דהן שוב לא נכלל בסגל המארחת וממשיך לשחק בקבוצת המילואים.

* מקסים פלקושצ'נקו השלים 90 דקות בתבוסה של הונבד 4:0 בחוץ מול פהרבאר במחזור השני בהונגריה. קבוצתו במקום האחרון והיא היחידה ללא נקודה או שער.