דיא סבע הפציץ לחיבורים בהופעת הבכורה במדי סיבאספור

play
תחנה חדשה. דיא סבע | אתר רשמי, באדיבות סיבאספור, עמוד הטוויטר
דיא סבע הפציץ לחיבורים בהופעת הבכורה במדי סיבאספור 02:05

הישראלי נכנס בדקה ה-74 ואחרי 12 דקות הבקיע שער נפלא לרשת בשיקטאש, שניצחה 1:3. ניצחון לדני גרופר, תיקו לעומרי אלטמן

(גודל טקסט)

דיא סבע הראה כבר במשחקו הראשון בטורקיה מה יש לו ברגליים, כשהבקיע שער נפלא הערב (שני) לרשת בשיקטאש. המוחתם הטרי של סיבאספור נכנס להופעת הבכורה בדקה ה-74 ואחרי 12 דקות ירה מחוץ לרחבה אל החיבורים וצימק ל-3:1. דלה עלי ערך בכורה במדי המארחת, שעלתה למקום הראשון בזכות צמד של ג'קסון מולקה הקונגולזי ושער של ואוט וחהורסט ההולנדי.

לסבע בן ה-29 היה זה משחק ראשון כליגיונר באירופה, אחרי שהבקיע 17 שערים במדי גוואנגז'ו R&F הסינית ועוד 20 שערים באל נאסר מאיחוד האמירויות, ממנה עבר בשבוע שעבר לסיבאספור כשחקן חופשי.

* אחרי שהיה שותף להעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, דני גרופר פתח בהרכבה של לודוגורץ ושיחק מחצית אחת כמגן שמאלי בניצחון החוץ 2:3 על צ'רנו מורה ורנה. לודוגורץ עקפה את יריבתה ועלתה למקום השני כשבמאזנה 16 נקודות (חמישה ניצחונות ותיקו) ומשחק פחות מהמוליכה צסק"א סופיה 1948.

* עומרי אלטמן, שעלה גם הוא עם א.א.ק לרנקה לבתי הליגה האירופית, נכנס כמחליף ושיחק 26 דקות ב-0:0 הביתי מול דוקסה במחזור הראשון בקפריסין.

דני גרופר שחקן לודוגורץ
שמר על מקומו בהרכב. דני גרופר | אתר רשמי, לודוגורץ

* אלעד שחף שיחק 62 דקות בהרכב של בוטושאן, שספגה בדקה ה-93 והפסידה 1:0 בחוץ בליגה הרומנית לאוניברסיטטאה קראיובה, הקבוצה שהודחה בפנדלים על ידי הפועל באר שבע בפלייאוף הקונפרנס ליג ביום חמישי.

* דורון ליידנר עדיין לא נרשם כשחקן אולימפיאקוס ולא נכלל בסגל למשחק החוץ בו סיימה אלופת יוון ב-0:0 מול אסטרס טריפוליס.