סכסוך רפאלוב – הודט: "בעייתי ששני המנהיגים לא מסתדרים"

play
שחקן אנדרלכט, ליאור רפאלוב | GettyImages, TOM GOYVAERTS/BELGA MAG/AFP
אירוע חריג בבלגיה: אוהדי אנדרלכט השליכו אבוקות, השופט שרק לסיום המשחק 02:27

בבלגיה תמכו בישראלי שהתעמת עם בלם אנדרלכט: "הוא טיפוס רגוע, אני נוטה לתפוס את הצד שלו. הודט צריך לדעת להשתמש בשכל"

(גודל טקסט)

המתיחות בין ליאור רפאלוב לבלם אנדרלכט ווסלי הודט ממשיכה להעסיק את הבלגים. כזכור, בעיצומו של משבר מקצועי חריף בקבוצה, שבעיקר צוברת הפסדים ככל שהעונה מתקדמת, השניים התעמתו במהלך המשחק האחרון נגד סטנדרד ליאז' והישראלי סימן תנועת השתקה לעבר חברו לקבוצה, כאשר בתקשורת המקומית טענו גם שהוא "סינן קללות" בדרך החוצה מהמגרש. היום נשמעה פרשנות בהמשך לתקרית.

אנליסט הטלוויזיה המקומית פיטר ואנדנבמפט צידד ברפאלוב: "הוא טיפוס די רגוע מטבעו, אני נוטה לתפוס את הצד שלו. בעייתי ששני השחקנים שאמורים להנהיג את הקבוצה לא מצליחים להסתדר, אבל בפעם הקודמת הם פתרו את העניין במהירות", הזכיר בהתייחסות לתקרית שבה הישראלי וההולנדי הצמידו ראשים זה לזה בחדר ההלבשה במחצית המשחק מול אוניון סן ז'ילואז.

ליאור רפאלוב, קשר אנדרלכט
פרשני בלגיה תומכים בו. ליאור רפאלוב | אימג'בנק GettyImages, Joris Verwijst/Orange Pictures

פרשן נוסף, פיליפ יוס, הסכים: "הודט כל הזמן מקבל מחמאות, הוא תמיד מגיע ראשון ועוזב אחרון. אבל הוא גם צריך לדעת להשתמש בשכל. אולי רפאלוב אמר משהו, ראוי לא להצביע רק על הודט, אבל אני לא מצליח להבין למה הוא עשה את זה בזמן שרפאלוב יורד לספסל".

ארנאר וידארסון, עוד חבר בפאנל, ניסה להסביר בשם אנשי אנדרלכט שסירבו להתייחס לאירוע: "הודט בטח צעק לו שהוא צריך לרדת מהמגרש יותר מהר, אבל זה לא משהו שנאה לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי