מרקו בלבול: "אני תמיד מכבד חוזים, נהנה פה ורוצה להישאר בהודו"

play
אחד המועמדים. מרקו בלבול | לירון מולדובן
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.11 05:38

מאמן נורת'איסט יונייטד התראיין ב-103FM ונשאל אם מעמדו על הפרק אחרי שהפסיד בכל ארבעת המשחקים והורחק פעמיים: "הגעתי לבנות משהו לטווח ארוך"

(גודל טקסט)

כארבעה חודשים אחרי שמונה למאמן נורת'איסט יונייטד והפסיד איתה בכל ארבעת מחזורי פתיחת העונה בהודו, הערב (חמישי) התראיין מרקו בלבול בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר על פתיחת העונה הרעה וגם על הסיבות בגינן הורחק פעמיים בזמן המאוד קצר שבו הוא מאמן את הקבוצה.

"בכל הקריירה שלי בישראל הורחקתי פעמיים. היה פה משהו מאוד מוזר במשחק הראשון, גם פסלו לנו שער חוקי למהדרין והורחקתי בצדק כי התפרצתי למגרש. במשחק השני התעצבנתי על שחקן שלנו והגיע לי אולי כרטיס צהוב, אבל אני צריך להתרגל לפה", אמר בלבול תחילה על שתי ההרחקות בזמן כה קצר.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול
"ברור שכל משחק הוא קריטי אחרי ארבעה הפסדים". בלבול | ברני ארדוב

על ארבעת ההפסדים מפתיחת העונה: "שיחקנו נגד קבוצות חזקות מאוד שמעלינו בפער בתקציבים, בשחקנים, בהכל, אבל אני לא מחפש תירותים. היה לנו פה ממש מזל רע כי שני זרים עזבו אותנו ופה אם אין לך זרים זה גזר דין מוות. הצלחנו להביא עכשיו זר ונצרף עוד אחד בינואר. בקיצור, הסתבכנו קצת והפסדנו. אני מאמין שעם הזרים החדשים ניראה יותר טוב".

אם מעמדו על הפרק בעקבות ההפסדים: "כל מאמן שמפסיד בארבעה משחקים מצבו לא איתן, זה מובן מאליו. הבעלים היום הגיע לכאן והכל בסדר. אנחנו קבוצה שהתחילה לעבוד מאוחר, יש הרבה נסיבות שפעלו לרעתנו וגם צריך לקחת בחשבון שאנחנו עם התקציב הכי נמוך בליגה מפער מכולן".

אם חזרה לישראל על הפרק: "לא התקשרו אליי, אני תמיד מכבד חוזים ומאוד נהנה פה ורוצה להישאר. אני מקווה שנצליח לצאת מהמצב הקשה. מגיעים לכאן בדרך כלל 10,000 צופים, אם הקבוצה מצליחה אפשר גם להביא 20 אלף צופים. האווירה כאן מטורפת והחוויה בלתי רגילה, לא יכול לתאר אותה במילים".

אם חשב שאחרי נבחרת ישראל האתגר הבא יהיה בהודו: "כשהייתי בתאילנד שאלו אותי את זה גם כן. הודו משקיעה המון בהתפתחות הכדורגל, יש בה הרבה זרים וזו חוויה בלתי רגילה. הגעתי להודו כדי לפתח, לבנות משהו לטווח ארוך – זה משהו שקסם לי ונתנו לי את התנאים לעשות את זה, אבל אחרי ארבעה הפסדים ברור שכל משחק הוא קריטי. אי אפשר לרדת ליגה, אבל יש חשיבות להיכנס לפלייאוף ועדיין לא מאוחר כי אנחנו בפער של ארבע נקודות משם".