ליאל עבדה כבש בדקה ה-92, שער דרמטי לעטאא ג'אבר

play
עשה את ההבדל מהספסל. עבדה | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.11 05:17

שחקן סלטיק נכנס כמחליף וקבע 2:4 מול דנדי יונייטד, קשר נפטצ'י השווה ל-2:2 מול סומגאיט בדקה ה-87. בישולים לאלמוג והרמן, עוד תבוסה לבלבול בהודו

(גודל טקסט)

ליאל עבדה כבש הערב (שבת) את שער הליגה השביעי שלו העונה בסקוטלנד, כשקבע 2:4 לזכות סלטיק במשחק הביתי מול דנדי יונייטד. שחקן נבחרת ישראל נכנס בדקה ה-65 וראה את האורחת משווה במפתיע שלוש דקות לסיום, אבל היפני קיוגו פורוהאשי החזיר את היתרון בדקה ה-90 ועבדה חתם שתי דקות בתוך תוספת הזמן עם פריצה מצד ימין והקפצה מתוחכמת מול השוער. סך הכול יש לו כבר תשעה שערים העונה בכל המסגרות, כשסלטיק ניצבת בפסגת הליגה הסקוטית עם 12 ניצחונות והפסד בודד.

* עטאא ג'אבר הציל את נפטצ'י באקו מהפסד בחוץ מול סומגאיט, כאשר קבע 2:2 בדקה ה-87. הקשר פתח כרגיל בהרכב יחד עם קני סייף והעלה את מאזנו בליגה לארבעה שערים. את השער הראשון של הקבוצה כבש גודסוויי דוניו שהגיע ממכבי חיפה.

* קבוצות הליגה ההודית ממשיכות לחבוט בנורת'איסט יונייטד של מרקו בלבול. המאמן הישראלי ריצה עונש הרחקה בפעם השנייה העונה ולא יכול היה לשבת על הספסל במשחק הביתי מול קראלה בלאסטרס, שקיבלה שער אחד מדימיטריוס דיאמנטקוס, חלוץ מ.ס. אשדוד בעונה שעברה, ועוד צמד מעבדול סמאד בדרך לניצחון 0:3. בלבול עדיין ללא נקודה העונה וקבוצתו כבשה שער בודד (הפרש שערים 11:1).

* אילון אלמוג פתח בהרכב הארטברג ובישל בדקה ה-58 את שער השוויון ב-1:1 הביתי מול אוסטריה לוסטנאו. הישראלי הוחלף בדקה ה-71 וקבוצתו עדיין במקום האחרון באוסטריה, אך לפחות קטעה רצף של ארבעה הפסדים.

* תאי בריבו שיחק 71 דקות בהפסד הביתי של וולפסברגר 2:1 לאלופה האוסטרית רד בול זלצבורג. וולפסברגר סופרת חמישה הפסדים רצופים בליגה.

* רועי הרמן בישל את השער הראשון ב-0:6 של בוטב פלובדיב על בוטב וראצה בליגה הבולגרית. המגן הימני הכין בדקה ה-13 לבלם ויקטור גנב, אקס מ.ס. אשדוד, ולאחר מכן ראה את אלביס מאנו מככב עם שלושער. הרמן הוחלף בדקה ה-75 ועד כה במאזנו בליגה שער אחד ושלושה בישולים. קבוצתו במקום ה-10 כרגע.

* בוריס קליימן מנע הפסד מוולוס, שסיימה ב-2:2 בחוץ מול לאמיה. השוער הישראלי רשם שש הצלות, כשבשער המארחת ניצב בויאן שראנוב, אקס מכבי חיפה. וולוס עדיין במקום השלישי בליגה היוונית.

ליאל עבדה שחקן סלטיק
אחרי המפגש עם ריאל, חוזר לליגה. ליאל עבדה | אימג'בנק GettyImages, Ian MacNicol

* יונס מלדה שיחק 27 דקות כמחליף ב-2:2 של מכלן מול זולטה וארחם, שהצליחה לחזור מפיגור 2:0 קצת לפני שהחלוץ נכנס. נובאטוס מירושי, אותו רכשה האורחת ממכבי תל אביב בקיץ, כבש שער עצמי (41).

* פיראס אבו עקל שיחק 90 דקות בניצחונה הדרמטי של גבאלה 0:1 על זירה, כאשר שער בתוספת הזמן סידר למארחת שלוש נקודות. אקס מ.ס. אשדוד ספג כרטיס צהוב בדקה ה-86, קבוצתו עלתה למקום הרביעי בליגה האזרית על חשבון המפסידה.

* בן אז'ובל פתח בהרכב פרת' גלורי, ספג כרטיס צהוב והוחלף במחצית ההפסד 4:0 למלבורן סיטי, מוליכת הליגה האוסטרית. פרת' במקום ה-11 עם שלוש נקודות בלבד אחרי חמישה משחקים.

* עדן הרשקוביץ נכנס בדקה ה-89 כשפלוריאנה ניצחה 0:1 את סנטה לוסיה בליגה המלטזית. קבוצתו התקדמה למקום השישי.