רפאלוב שרד דו-קרב פנדלים בגביע, הפסד שישי רצוף לבלבול בהודו

play
ימשיך לכבוש גם באירופה? ליאור רפאלוב | GettyImages, TOM GOYVAERTS / BELGA MAG
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 10.11 06:22

הקשר הוותיק עלה מהספסל של אנדרלכט ודייק מהנקודה הלבנה ב-8:9 הדרמטי על ליירסה, בדרך לשמינית הגמר. מאמן נורת'איסט יונייטד נכנע 2:1 בידי מוהון בגאן ונותר ללא נקודה העונה, 90 דקות לנאתכו בהפסד פרטיזן

(גודל טקסט)

פתיחת העונה המסויטת של מרקו בלבול בליגה ההודית נמשכה הערב (חמישי) עם הפסד שישי בשישה מחזורים – הפעם 2:1 למוהון בגאן. נורת'איסט יונייטד ניצבת במקום האחרון בטבלה, כקבוצה היחידה שטרם השיגה העונה נקודה בהודו, ועם מאזן שערים 13:2, לצערו של המאמן הישראלי. "הגיעה לפחות נקודה מהמשחק הזה, כי יצרנו המון מצבים", סיכם בלבול המתוסכל. בעוד שבועיים תתחדש הליגה בהודו ובלבול יחפש נקודה ראשונה, כשיארח את מומבאי סיטי.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול
לא לפתיחה כזו הוא פילל. בלבול | ברני ארדוב

* ליאור רפאלוב עלה בדקה ה-76 מהספסל של אנדרלכט, שעלתה לשמינית גמר הגביע הבלגי בתום דרמה גדולה מול ליירסה. אחרי 2:2 בזמן החוקי הלכו הקבוצות לדו-קרב פנדלים: הישראלי כבש את הבעיטה הראשונה של קבוצתו, ולאחר 16 בעיטות מוצלחות משני הצדדים הגיעו שלוש החמצות רצופות – לפני שאנדרלכט כבשה ועלתה לשלב הבא עם 8:9 בדו-קרב.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד והשלים 90 דקות, אך קבוצתו המשיכה לאכזב והפסידה בביתה 1:0 לבוסוטיקה, מהמקום ה-12 בטבלה. המשמעות: הכוכב האדום בלגרד תוכל להגדיל את הפער בפסגת הליגה הסרבית ל-10 נקודות בתום 18 מחזורים.

* בוריס קליימן עמד בשער וולוס שניצחה 1:2 את יאנינה ושמרה על המקום הרביעי בליגה, נותרה במרחק 10 נקודות מהמוליכה פנאתינייקוס וארבע נקודות בלבד מא.א.ק אתונה שבמקום השני.

* מקסים פלקושצ'נקו לא שותף בניצחון הונבד 0:2 על ושאש בליגה ההונגרית. הקשר ישב על הספסל במשחק בין שתי נועלות הטבלה וראה את חבריו פותחים פער של 4 נקודות מהמדורגת אחרונה.

* אופיר מרציאנו ישב על ספסל פיינורד, שניצחה את קאמבור 0:1 במחזור ה-12 בהולנד.