למרות הפסד 4:3 להפ' ר"ג: בני יהודה שבה לליגת העל

|

הזהובים נהנו מה-1:1 של לוד בעפולה. כפ"ס - קריית גת 0:3, נצרת - יבנה 2:1

(גודל טקסט)

בני יהודה התארחה באיצטדיון וינטר אצל הפועל רמת רמת גן במסגרת המחזור ה-35 בליגה הלאומית. נוצחה 4:3 אך הבטיחה את כרטיס העליה לליגת העל, שנה אחרי שירדה ממנו ללאומית.

הזהובים הגיעו למשחק אחרי ניצחון דחוק 1:2 על הפועל עפולה, במשחק בינוני פלוס. הניצחון הזה קבע שיספיקו לזהובים שתי נקודות כדי להבטיח מעשית את העלייה לליגת העל. לוד, השלישית בטבלה, הסתפקה בתיקו 1:1 בעפולה וכך הובטחה עליית הזהובים.

הפועל רמת גן כבר מזמן מחכה לשמוע את שריקת הסיום של העונה ולצאת לחופשת הקיץ. הקבוצה של דני גולן עם 47 נקודות והיום השיגה ניצחון גדול על העולה החדשה לליגת העל.

הקהל של בני יהודה נהר לווינטר וביקש לראות ניצחון של קבוצתו או לפחות תוצאת תיקו, כדי להבטיח את העלייה. אלא שבדקה ה-37, הדהים אלמוג בוזגלו עם שער שקבע 0:1 למארחת והותיר את הזהובים בהלם.

בדקה ה-45 פסק השופט אלקבץ על כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר שבורלא הכשיל את דיאמנט ברחבה. דידייה ברוסו כבש מהנקודה הלבנה וקבע 0:2 להפועל רמת גן.

בדקה ה-53, התדהמה מושלמת, 0:3 להפועל רמת גן. טעות בהגנת בני יהודה, איינוגבה שמט ברשלנות, ולינגאנה עט על המציאה כדי לכבוש את השלישי. 

חלפו עוד ארבע דקות (57), בני יהודה יצאה להתקפה, בסיומה כבש עוז ראלי שער מצמק וקבע 1:3 לרמת גן. בדקה ה-65 נותרה המארחת מרמת גן בעשרה שחקנים: עבירה מסוכנת של לינגנה, כובש השער השלישי, שנכנס בברוטאליות בדולב חזיזה, והורחק.

בדקה ה-74, בני יהודה חוזרת למשחק עם שער עצמי של ברוסו שמצמק את יתרון רמת גן ל-2:3. אותו ברוסו כבש שער נוסף (83), הפעם למקום הנכון ורמת גן שוב ביתרון מבטיח 2:4. בני יהודה לא ויתרה, ובתוך דקה אחת (84) כבש פדרו גלבאן וצימק ל-4:3.

בשאר משחקי המחזור בלאומית:

הפועל כפר סבא – קרית גת 0:3

לכפ"ס: ברנקו מיכאלוביץ' (10, 80), רן יצחק (28).

הפועל עפולה – בני לוד 1:1

ללוד: משה בן לולו (80), לעפולה: מתן נחמני (82).

מכבי אחי נצרת – מכבי יבנה 2:1

לנצרת: אמרי זייד (73), למכבי יבנה: נדב מוניס (74), אנטוני וראן (87).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי