גוטליב הציע להיות ערב לתשלום של אופה להפועל תל אביב

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

המעבר לקבוצה הרוסית תקוע עקב רצון האדומים לתשלום אחד של 550 אלף יורו. התלהבות מסוארס: "זה בלם שישדרג אותנו, רמה מעל הלאומית"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב עדיין לא נפרדה סופית מהבלם אדי גוטליב שעתיד לעבור לקבוצת אופה הרוסית. הסיכום בין המועדונים היה על רכישת גוטליב בסכום של 550 אלף יורו והמהלך נתקע בשל הרצון של הרוסים לבצע את התשלום בשתי פריסות. אחת בתוך שבועיים ואחת בעוד מספר חודשים/


בשלב זה מהלך המכירה לא הושלם למרות שהבלם עצמו הודיע כי הוא מוכן להיות ערב באופן אישי לתשלום השני. בהפועל תל אביב ממתינים לפתרון מהיר ודורשת את התשלום בפעימה אחת כפי שסוכם.




במישור המקצועי, בקבוצה התלהבו מיכולתו של הבלם ברונו סוארס ב-1:2 על בני לוד ובטוחים שישתלב בקלות. "הנתונים שלו מרשימים, הוא שחקן של בונדסליגה ומעבר לליגה הלאומית. הוא יהיה המנהיג שלנו", אמרו בקבוצה. גם החלוץ דנילו זכה למחמאות על משחקו ובמועדון מרגישים שפגעו ברכש במישור זה.



ברונו סוארס, בהפועל מתלהבים


נכון לעכשיו הבלם אוראל דגני לא מצטרף למחנה האימונים ובקבוצה נערכים למאבק משפטי נגד השחקן. המאמן מוטי איווניר אמר: "אם יוחתם הבלם הסגל למעשה יושלם למעט דברים נקודתיים". מי שיוחתם ויושאל הוא החלוץ הנבחן פבריסיו בן ה–20.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי