גוטליב מאיים בתביעה: "הפועל ת"א לא בוחלת באמצעים"

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

עורך דינו של השחקן שלח מכתב התראה למועדון: "מנסים לשבור את רוחו". גורם במועדון: "הוא יחזור לסגל אם לא יימכר". דגני עשוי לעזוב לפני סגירת החלון, טוטו תמוז טוען שיש לו הצעות מרומניה ומבולגריה

(גודל טקסט)

עורך דינו של אדי גוטליב, רועי רוזן, שלח היום (שני) להפועל תל אביב מכתב התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים. רוזן האשים את האדומים בהפרה יסודית של ההסכם וכתב: "אינכם בוחלים מלעשות שימוש בכל אמצעי כדי לשבור את רוחו של מרשי ולדחות אותו משורות המועדון". רוזן טען כי המועדון עושה הכל על מנת להדיר את גוטליב, אבל גם מנסה למכור אותו והאשים את האדומים בחמדנות ובחוסר תום לב.

במכתב נטען שעל גוטליב נאסר להתאמן עם חבריו וכן האדומים חייבים לשחקן מענקים שונים בגין העונה הנוכחית. כמו כן, לטענת רוזן, הפועל ת"א החליפה את הדירה של גוטליב בראשון לציון לדירה בבת ים בקומה רביעית "ללא תנאים מינימליים". לפיכך, דורש עורך דינו של השחקן מהמועדון להחזיק את גוטליב, לשכנו בדירה ראויה, לשלם לו את חובותיו ולו יפנה לערכאות משפטיות.

גורם בהפועל ת"א התייחס לנושא: "גוטליב לא היה בתוכניות המקצועיות שלנו אבל אם הוא לא יעבור לקבוצה אחרת עד סגירת החלון הוא יחזור לסגל. הוא יבין שאין מצב אחר". כזכור, בית"ר ירושלים התעניינה בצירופו של שחקן והיא עדיין יכולה לצרפו בהשאלה תמורת 200 אלף יורו.

הבלם אוראל דגני הנמצא בהליך בוררות מול המועדון מבוקש על ידי בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד וקיימת אפשרות שיעבור לקבוצה אחרת לפני סגירת החלון.

אדי גוטליב. מאיים בתביעה (דני מרון)
אדי גוטליב. מאיים בתביעה (דני מרון)

בעניין אחר, החלוץ טוטו תמוז ששיחק בעונה שעברה במדים האדומים טוען כי הוא מחזיק בשתי הצעות מרומניה ומבולגריה. החלוץ יוכל לעבור גם אחרי סגירת החלון משום שהוא נחשב לשחקן חופשי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי