מוטי איוניר: "אני רוצה לראות הפועל תל אביב טובה יותר"

מוטי איוניר
מוטי איוניר | דני מרון

מאמן האדומים לא היה לחלוטין שבע רצון אחרי ה-0:2 הביתי על מכבי הרצליה: "ההגנה הסתבכה, הקישור לא תיפקד והחלוצים החמיצו". מסאי דגו אחרי שכפ"ס שמרה על הפסגה: "לוד לא הגיעה למצבים"

(גודל טקסט)
 הפועל תל אביב אמנם לא בפסגת הליגה הלאומית בעקבות דחיית משחקה מול בית"ר תל אביב/רמלה מהמחזור הקודם, אולם היא בכל זאת עם 100 אחוזי הצלחה, שלושה ניצחונות משלושה משחקים, ומאמנה מוטי איוניר מסרב להתרגש מהמאזן המושלם.


 "לא הייתי לוקח את זה לקיצוני לפה ולפה", אמר איוניר על ההבדלים בין המחצית הראשונה לשנייה ב-0:2 על מכבי הרצליה. "אנחנו בין הקבוצות הטובות בליגה ובמחצית הראשונה לא שיחקנו טוב. במחצית השנייה השתפרנו. להגיד שאני מאוד מרוצה? היו כמה דקות טובות שהספיקו לשני שערים. בסוף גם היו לנו הזדמנויות להגדיל את התוצאה, אבל אני רוצה לראות הפועל תל אביב טובה יותר".


 יכולת החלוצים: "אני לא מפיל הכל על החלוצים. הבעיות התחילו בהגנה שהסתבכה בהנעת כדור מטופשת בחצי הראשון, גם הקישור לא תיפקד ובסוף החלוצים החמיצו מחוסר ריכוז. אני לא מאשים את החלוצים על המחצית הראשונה, הם לא קיבלו את הכדורים בצורה נכונה".



הירש זוכה לחיבוקים על בכורה מחודשת ומושלמת באדום (דני מרון)


הכנסתו של גלבאן במחצית השנייה על חשבון שחקן הגנה: "עשינו שינוי שקצת הפתיע את הרצליה. הפועל תל אביב משחקת עם שלושה בלמים, אבל אם צריך לעבור לרביעיית הגנה נעשה את זה היום וזה עבד לא רע. בעצמכם אמרתם שיכולנו להקיע עוד שערים גם עם שלישיית הגנה בסיום".


מי ששמרה על הפסגה היא מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא שבמאזנה עשר נקודות מ-12 אפשריות. בסיום הניצחון 0:2 על בני לוד אמר המאמן מסאי דגו: "היה משחק קשה כמו שציפיתי. התגוננה מולנו קבוצה עם 10 שחקנים אחרי הכדור ועד השער הראשון היה קשה. אחר כך השתחררנו והגענו לעוד מצבים. אני מאוד שמח".


יכולתו של עומר פדידה: "עומר זה שחקן שאני מאוד אוהב ומחובר אליו. אני מאמין בו והוא יודע את זה. אין שחקן אחד מעל כולם, יש כאן קבוצה של גברים שעמדה כמו שצריך ומנעה מלוד להגיע למצבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי