הפועל ת"א פנתה להתאחדות: למצות את הדין עם האחראים

איציק ניסנוב. לא רצינו לעלות לדרבי עם הנוער
איציק ניסנוב. לא רצינו לעלות לדרבי עם הנוער | צילום: דני מרון

בהפועל ת"א מאשימים את המאבטחים בתקרית האלימה ב-0:2 על בית"ר ת"א/רמלה ודורשים חקירה מקיפה . גרינברג כתב: "לא יעלה על הדעת שאוהדים יחוו אירוע מלחמתי", בקבוצה טענו: "נמנע אסון". ניסנוב הורחק משני משחקים

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב גברה אמש (שלישי) 0:2 על בית"ר תל אביב/רמלה ונותרה בודדה בפסגת הלאומית, אבל מה שייזכר מהמשחק היו אותם מראות לא מלבבים של עימות בין המאבטחים לקהל והשימוש בגז פלפל שגרם להפסקת המשחק לעשר דקות.


האירועים יבדקו על ידי המשטרה ומנהלת הליגה כאשר היו מי שהחמיאו למשטרה על טיפול מהיר בעניינים והשבת הסדר על כנו. צילומי האבטחה ילקחו לבדיקה ולצורכי חקירה. גורמים בהפועל תל אביב טענו בסיום: "היה נס גדול כאן. בריחה המונית כזו יכולה היתה להסתיים אחרת לגמרי".




הנהלת האדומים העבירה היום מכתב חריף ליו"ר ההתאחדות, עופר עיני, המנכ"ל רותם קמר, יו"ר המנהלת, אורן חסון, ויו"ר בית"ר ת"א/רמלה ליאור שחטר בו דרשה לחקור את המעורבים בתקרית גז הפלפל ולמצות איתם את הדין. "נראה כי אין צורך להכביר במילים על חומרת האירוע וחריגותו, אך לאור הנזקשנגרם למועדון הפועל ת"א ולאוהדיו, אנו פונים אליכם בבקשה לחקור את האירוע", נכתב במכתב עליו חתום זאב גרינברג. 
 

"ילדים רבים נפגעו, נכנסו להיסטריה ובכו. אין ולא יעלה על הדעת שאוהדים יגיעו למשחק כדורגל ויחוו אירוע מלחמתי", נכתב עוד. גרינברג טען שכל מידע שיגיע לידי המועדון יביא אותו ואת הנפגעים להגיש תביעות אישיות נגד האחראים וסיכם: "מבקשים לחקור את האירועים עד תום, למצות את הדין עם האחראים ולעדכן את המועדון בעניין".


בסיום הסתודדו שני המאמנים מוטי איוניר ועמיר תורג'מן והרעיפו מחמאות אחד על השני. איוניר אמר לתורג'מן בין היתר: "יש לך כאן קבוצה חזקה".



"הדבר החשוב ביותר זה הניצחון והנקודות. לא יזכרו את היכולת, רק את ההעפלה לליגת העל", אמר איוניר ותורג'מן התערב בשיחה ואמר: "מי עלו בעונה שעברה? נתניה ועכו שספגה מאיתנו 5:0 וחגגה".



גלבאן וברשצקי מסמנים עוד "וי" (אודי ציטיאט)


חלוץ הפועל תל אביב מוטי ברשצקי התייחס לאירוע ביציע: "ההרגשה הייתה לא טובה וזה מוציא מפוקוס. למזלנו התאוששנו מזה במהירות וחזרנו מהקטע הזה יותר מאוששים. מכו משחק אנחנו לומדים ידענו שהם יסגרו חזק, היה לנו קצת קשה אבל מנצחים וזה מה שחשוב".


בנושא אחר, אחד מבעלי הקבוצה איציק ניסנוב, הורחק משני משחקים וספג קנס כספי על סך 1,500 שקלים, בעקבות כניסתו אל חדר השופטים ודבריו במחצית המשחק נגד מכבי הרצליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי