בהפועל ת"א לא שוקלים את עתידו של איוניר, האוהדים רוצים את רפואה

מוטי איוניר
מוטי איוניר | אודי ציטיאט

למרות נקודה בודדת בשלושת המשחקים האחרונים, בהנהלת האדומים תומכים במאמן. הקהל מעדיף את המאמן המתפטר של מכבי פ"ת. אכזבה בקרב השחקנים, שמבקרים את ברשצקי וגנדה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה לאבד נקודות בניסיון לשוב בתום העונה לליגת העל. הקבוצה של מוטי איוניר השיגה נקודה אחת בשלושת משחקיה האחרונים אחרי ה-2:2 בחוץ נגד הפועל חדרה.

בסיום המשחק שלח איוניר את כל שחקניו להודות לאלף האוהדים שעשו דרכם עד עפולה, ובעצמו לחץ יד ועבר בין כל השחקנים למילות עידוד. איש בהפועל תל אביב לא העלה בתום המשחק את נושא המשך דרכו של המאמן, למרות קריאות של אוהדים בודדים לפטרו. איוניר עצמו טען בסיום המשחק כי לאחר שני הפסדים רצופים, תוצאת תיקו היא לא דבר רע. בנוסף אמר שהוא אוהב את האוהדים, אך הם לא ממש אוהבים אותו.

"הפועל תל אביב תשחק ביום שלישי נגד הפועל חדרה בחצי גמר גביע הטוטו ואחר כך תארח בליגה את הפועל קטמון ירושלים", אמר גורם במועדון. "כולנו מאמינים שנצא לדרך חדשה ולא נעסוק בדברים שמחוץ למשחק כי יש גם ימים כאלו שלא הולך".

בקרב חלק מהאוהדים עלה בימים האחרונים שמו של מאמן מכבי פתח תקווה המתפטר, קובי רפואה, כמועמד להגיע למועדון האדום. בהפועל תל אביב הבהירו כי איש לא עוסק עכשיו במהלך ולא מדברים על מאמן אחר במקומו של איוניר.


רפואה. שמו עלה בקרב חלק מהאוהדים (מאור אלקסלסי)

המחצית הראשונה הייתה שוב אחת החלשות של הפועל תל אביב. שחקן בכיר בקבוצה פנה אל מוטי ברשצקי ואמר לו: "כדורגל זה משחק קבוצתי, אל תשחק לבד ואל תעשה כל הזמן את אותה פעולה". גם החלוץ ג'וזף גנדה זכה להערות על משחקו האנוכי.

"אנחנו פראיירים", טענו שחקנים בקבוצה באוטובוס חזרה לתל אביב. "התוצאה היא תיקו וההרגשה היא של אחרי הפסד. היינו צריכים לכבוש בקלות חמישה שערים ולא ברור למה הרגליים רועדות מול השער".


ברשצקי. ספג ביקורות (מאור אלקסלסי)

שחקן בקבוצה הוסיף: "נצטרך להבין שכל קבוצה מולה נשחק, תבוא בשיא המוטיבציה והשחקנים שלה יודעים שמצפות להם כותרות, שהלכו אתמול להפועל חדרה שכל הזרקורים יכוונו אליה וזה בסדר גמור מבחינתם. אנחנו צריכים לעצור לאבד נקודות בקצב הזה".

גורמים אחרים במועדון טענו שבתקציב הגבוהה ביותר בליגה הלאומית של 15 מיליון שקלים היה אפשר להביא שחקנים טובים ומנוסים יותר. אגב, הבלם הברזילאי ברונו סוארס לא פתח אתמול לראשונה בהרכב, ועלה כמחליף רק בדקות הסיום.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי