ממשיכה להסתבך: הפועל תל אביב ספגה עונש רדיוס וקנס כספי

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

הקבוצה נענשה ותאלץ לשלם 10,000 שקלים ומעמדו של מאמן הפועל ת"א התערער לאחר ההפסד להפועל ר"ג בחצי גמר גביע הטוטו, שמו של רפואה הוזכר. במועדון זועמים על היכולת של השחקנים וכבר חושבים על ינואר

(גודל טקסט)
המשבר הגדול של הפועל תל אביב נמשך כשהאדומים הודחו אמש (שלישי) בחצי גמר גביע הטוטו בעקבות 2:0 להפועל רמת גן. אפילו האוהדים הנאמנים של הקבוצה הצביעו ברגליים ופחות מ-300 מהם הגיעו לצפות במשחק.


אלו שכן הגיעו קראו למאמן מוטי איוניר לקחת אחריות ולהתפטר. איוניר לא הסתיר את הלחץ סביבו ואמר לאחר המשחק: "לא שמעתי מראשי המועדון מילה אחת על התפקוד שלי. בהפסקה אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שישחקו על הכבוד שלהם ושל המועדון. זה כמו לעמוד מול כיתת יורים שרוצים להרוג אותנו – השחקנים צריכים להבין שאף אחד לא יעזור לנו אם לא נעזור לעצמנו".




הפועל ת"א תארח במחזור הקרוב את הפועל קטמון והפסד נוסף אמור להוביל את בעלי המועדון לפעול בגזרת המאמן, כששמו של קובי רפואה מוזכר כאפשרות להגיע למתחם חודורוב. לצד סימני השאלה סביבו של איוניר, משמיעים במועדון ביקורת נוקבת על השחקנים.


גורם במועדון הבהיר כי קיימת מחשבה רצינית על שינויים בחלון ההעברות של ינואר. כפי שפרסמנו אמש אחת האפשרויות היא העברתו של הבלם אדי גוטליב לבית"ר ירושלים תמורת אמיר עגייב וציון צמח, אך המהלך יתקדם בהתאם לתוצאות הבוררות בין הקבוצה לגוטליב.


קובי רפואה. שמו הוזכר (מאור אלקסלסי)
קובי רפואה. שמו הוזכר (מאור אלקסלסי)


לרשימת הפצועים הכוללת את אביחי ידין וניר לקס נוסף אתמול אוראל דגני עם מתיחה במפשעה. להרכב נגד קטמון מתוכנן לשוב למרכז ההגנה הברזילאי ברונו סוארס, שקיבל מנוחה. בסיום המשחק ניסו השחקנים ללכת לכיוון האוהדים ולהודות להם, אבל נעצרו במרחק גדול בשל קריאות הבוז שספגו מהיציע.


מאוחר יותר, בית הדין העניש את הקבוצה בעקבות השלכת חפצים מול עירוני נשר במשחק בליגה הלאומית. הפועל תל אביב ספגה עונש רדיוס של משחק אחד, אחרי שעונש התנאי שלה לא מומש, וקנס בסך 10,000 שקלים. בנוסף בחר בית הדין להאשים את האדומים בכך שלא סייעו בתפיסתם של המתפרעים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי