מהפכת הצעירים נמשכת: עמית מלכה יקבל מקום בהרכב הפועל ת"א

עמית מלכה
עמית מלכה | אתר רשמי

אחרי יונתן לוי ואופק עובדיה, גם שחקן האגף הצעיר יקבל מקום ב-11 של האדומים לאחר שהרשים את הצוות המקצועי באימונים, בהם גילה יכולה גבוהה: "אין כוונה לפספס שום שחקן"

(גודל טקסט)
אחרי מהפכות הצעירים של דוביד שווייצר בשנות ה-80 ושל דרור קשטן לאחר מכן, שהעלו לקבוצה הבוגרת שחקנים ממחלקת הנוער וזכו בתארים, הפועל תל אביב הנוכחית מקווה לשחזר את ההצלחות של השניים.

האחים איציק ושרון ניסנוב מתכננים לחזור לאותו מסלול של שחקנים תוצרת בית ולאחר שיונתן לוי ואופק עובדיה קודמו להתאמן עם הבוגרים, השם הנוסף עליו מדברים הוא שחקן האגף הימני עמית מלכה מקבוצת הנוער, שעל פי גורמים בקבוצה אמור לקבל במשחקים הקרובים את החולצה האדומה.





מלכה שותף כמחליף במשחק גביע הטוטו ומגלה באימונים יכולת גבוהה, שאינה נעלמת מעיני המאמנים. "הפועל תל אביב הציבה לעצמה משימה", אמר גורם מקצועי במועדון. "לחבר שחקנים מוכשרים לקבוצת הבוגרים כמו בעבר והכישרונות הצעירים יישארו ויובילו את המועדון בהמשך הדרך, כי אין כוונה לפספס שום שחקן".




גוטליב. הצעות מישראל ומאירופה (דני מרון)

 

בתחילת חודש דצמבר ימשך הליך הבוררות שהגיש אדי גוטליב שמבקש לעזוב ולקבוע עבורו תג מחיר. על פי גורמים המקורבים לקבוצה, לבלם/קשר יש הצעות ממועדונים בישראל ובאירופה. הטענה היא שקבוצות מתעלמות מגוטליב ומהרצון שלהם לצרף אותו במהלך הבוררות כדי שלא להעלות את מחירו וממתינות לפסיקת הבוררות. על פי הפועל תל אביב, לגוטליב חוזה מעבר לעונה הנוכחית לשתי עונות נוספות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי