שחר הירש: אין קהל כזה בארץ, הפועל תלך ותשתפר

שחר הירש
שחר הירש | אודי ציטיאט

החלוץ, שכבש ובישל ב-1:2 ברמת השרון, גילה: "ירדתי ללאומית בגלל האוהדים". מאמן האדומים: "מבטיח שנשחק כדורגל הרבה יותר טוב". חיים שאבו: "התרגשנו מהשידור הישיר"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שבה הערב (שני) למקום הראשון בליגה הלאומית לאחר 1:2 על הפועל רמת השרון וניצחון שלישי ברציפות. גאירה כבש ראשון לזכות המארחת, אך אקסברד והירשו הפכו עוד לפני המחצית וסידרו לאדומים אוויר פסגות.

מאמן הפועל תל אביב סיכם: "זה הלך מאוד קשה, במיוחד בדקות האחרונות. אני תמיד אומר את האמת והגענו להמון מצבים היום. היינו יכולים לגמור את זה בתוצאה הרבה יותר גבוהה. הפועל נמצאת במקום שהיא צריכה להיות. אנחנו צריכים לשמור את זה, לנצל מצבים ולשחק הרבה יותר טוב כמובן. הניצחון הזה מוקדש לגנדה, נאחל לו החלמה מהירה, זו הייתה בשורה לא נעימה בבוקר. חוכמה של מועדון גדול זה לעשות דברים בשקט ואנחנו עושים את זה. נתחזק בינואר, אבל נשמור את זה לעצמנו כרגע. יש עוד משחקים עד אז ונצטרף לשפר את היכולת שלנו. אני מאמין שבהמשך יהיה הרבה יותר טוב".


המיקום בטבלה: אני שמח מהמקום שאנחנו נמצאים בו כרגע אבל זה לא נותן לנו שום דבר. הפועל תל אביב צריכה לשחק הרבה יותר טוב. היו לנו מהלכים יפים היום והגענו להמון מצבים. בכדורגל אתה יכול לספוג כשאתה לא מבקיע ואני שמח שהיום זה לא קרה. אני חושב שבמחצית הראשונה עשינו טעות גדולה והם הבקיעו. בדקות האחרונות הם הגיעו לשניים או שלושה מצבים אבל משחק ההגנה היה יחסית בסדר. אני שמח לשפר אחרי ניצחונות. זה קל וכיף לעשות את זה ואני מבטיח כאן שהפועל תל אביב תשחק כדורגל הרבה יותר טוב".


הגיעו לתמוך. אוהדי הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)

חיים שאבו אמר בסיום: "אני לא אוהב להישאר עם מחמאות. אני מאוד מאוכזב כי בחצי השני לחצנו את הפועל אחורה. הם התגוננו והיו יכולים לעקוץ, אבל בסך הכל אני מאוד גאה בבחורים שלי. בחצי הראשון הייתה קצת ההתרגשות מהקהל והשידור הישיר, אבל בשני כבר השתחררנו והצגנו יכולת טובה. יש כאן קבוצה צעירה ומוכשרת. אנחנו נמשיך לעבוד, להאמין ובעזרת השם נמצא את עצמנו כמה שיותר למעלה".

שאבו הוסיף: "המשחק הזה היה שווה תיקו. בסך הכל הפועל תל אביב זה מועדון גדול וקבוצה עם סגל מאוד איכותי. לא נפלנו מהם ושוב, אני לא אוהב להישאר עם מחמאות. אני מעדיף לקחת נקודות ושידברו על קבוצות אחרות מבחינת מחמאות. הבחורים רצו, עשו, ניסו לנצח ואני מאוד גאה בהם. רמה"ש תגיע כל שבוע, לא משנה איפה, לנסות לנצח כל משחק. לאן זה ייקח אותנו? לא יודע כרגע. יש לנו קבוצה צעירה וכמה ותיקים שנותנים איזון. מה שהשגנו עד עכשיו זה בזכות המון ומחויבות של שחקנים. אני מקווה שבינואר נעשה התאמות ונרוץ כמה שיותר למעלה".

"אחד השיקולים המרכזיים שלקחתי בשביל להגיע לליגה הלאומית היה הקהל של הפועל תל אביב", הודה בסיום המצטיין במשחק שחר הירש. "אין  אוהדים כאלה בארץ וכיף לשחק לפניהם. לגבי היכולת, אני תמיד מצפה מעצמי ליותר ושואף לעוד. אני אחרי שנתיים לא גדולות שעשיתי בהם הרבה טעויות ואני שמח להתחיל לחזור ליכולת שלי ואני מקווה שעוד אשתפר בהרבה". החלוץ התייחס למיקום בטבלה: "התגעגענו למקום הראשון ואנחנו מקווים שנשמור עליו עד סוף העונה. זה ניצחון חשוב ואני שמח ששיחקתי טוב וגם לקחנו נקודות. אני מאמין באמונה שלמה שהפועל תל אביב תלך ותשתפר כי אנחנו שווים הרבה יותר מהיכולת הזו. לא היו חורגים בהגנה יותר מידי, אנחנו משחקים גבוה ומן הסתם יש שטח למתפרצות לקבוצה היריבה. מצד שני היינו מסוכנים ויכולנו לסיים את המשחק בתוצאה גבוהה יותר. הפכנו פיגור תוך 12 דקות וזה מראה על הרבה אופי. אחננו מסודרים וסופגים פחות. חבל שהיום ספגנו".
 


חזקו למקומם הטבעי. שחקני הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי