רשמית: שלומי דורה מונה למאמן אחי נצרת

שלומי דורה
שלומי דורה | ערן לוף

מי שפוטר מהפועל עכו מוקדם יותר העונה יחליף את אדהם האדיה וייכנס מיידית לתפקיד. דורה חוזר לקדנציה שנייה במועדון ואם יעלה את הקבוצה ליגה, קיים סיכוי גבוה שימשיך

(גודל טקסט)

מכבי אחי נצרת מצאה מאמן חדש. כזכור לאחר ההפסד ביום שני להפועל חדרה בתוצאה 1:0, הודיע המאמן אדהם האדיה על התפטרותו והבוקר (רביעי) מונה המאמן שלומי דורה למאמן החדש של הקבוצה. דורה, 44, אימן את אחי נצרת בעונת 2014/15 והתפטר במהלכה, לפני שמונה למאמן הפועל עכו. 

דורה, שפתח את העונה בהפועל עכו אך פוטר עוד במהלך הסיבוב הראשון, נפגש עם ראשי אחי נצרת והבוקר חתם רשמית בקבוצה וכבר בשעות הצהריים יעביר את האימון הראשון שלו בקבוצה. בנצרת החליטו להחתים את המאמן עד לסיום העונה עם אופציה לעונה הבאה אם דורה יצליח להעלות את הקבוצה לליגת העל.

כעת אחי נצרת מדורגת במקום השישי בטבלה עם שמונה נקודות מהמקום שמוביל בסיום העונה לליגת העל. רצף שבעה משחקים ללא ניצחון הוריד את הקבוצה מהמקום השני והרחיק אותה מתמונת העלייה. 

המבחן הראשון של דורה כמאמן נצרת יהיה ביום שישי במשחק החוץ מול עירוני נשר. בנוסף, הקשר חסן אבו זייד שביקש השבוע להשתחרר מהקבוצה קיבל סירוב מצד ההנהלה. אבו זייד טען בפני ההנהלה כי יש לו שתי הצעות מליגת העל, אך בהנהלת נצרת סירבו בתוקף לבקשה.

דורה
דורה. אתגר חדש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי