הרצליה הדהימה עם 1:3 על קטמון, 0:1 לראשל"צ ברמה"ש

טלקר
טלקר | אודי ציטיאט

עופר טלקר ושחקניו עלו מעל הקו האדום אחרי ניצחון החוץ הגדול, הירושלמים החמיצו הזדמנות לעלות למקום השני. ניצחון דרמטי לברקוביץ' ושחקניו בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם שני משחקים בלבד, לאחר ששניים נוספים, בין הפועל נצרת עילית והפועל לפתח תקווה ובין עירוני נשר למכבי אחי נצרת נדחו ליום שני עקב מזג האוויר הסוער. 


הפועל קטמון מצמרת הטבלה עם שאיפות עלייה לליגת העל, אירחה בטדי לקרב קצוות את מכבי הרצליה ומאמנה עופר טלקר. האורחים הדהימו בניצחון 1:3, הפועל רמת השרון אירחה את הפועל ראשון לציון, האורחים זכו בניצחון 0:1 משער שכבשו עמוק בתוספת הזמן.

 



הפועל קטמון – מכבי הרצליה 3:1
ניצחון של קטמון היה מעלה אותה אל המקום השני על חשבונה של הפועל כפר סבא שלא שיחקה היום. אלא שהיריבה הנוחה לכאורה ממעמקי התחתית, חשבה אחרת והדהימה עם ניצחון החוץ בירושלים, בזכותו עלתה מעל הקו האדום עם 18 נקודות כשהחליפה מקומות עם בני לוד שלא שיחקה היום .


כבר בדקה ה-17 עלו האורחים מהרצליה ל-0:1 מפתיע.  כדור קרן הגיע היישר אל ראשו של חוסה רודריגס, שנגח משני מטרים לרשת. בדקה ה-25, כבר 0:2 לאורחים אחרי  עוד התקפה מתפרצת במהלכה יוסי שבחון מצא את רן רול, ששלח כדור עומק לאליאור מישאלי. הוא הניף את רגלו השמאלית והכדור האדיר נעצר רק ברשת. קטמון נטלה את היוזמה ובדקה ה-34 היא צימקה ל-2:1. הגנת הרצליה נכשלה בהרחקת הכדור שהגיע לאבירם ברוכיאן, הוא בעט מ-18 מטרים לרשת האורחת. בדקה ה-90 פרץ רז שטיין והוכשל ברחבת קטמון, הוא עצמו בעט את כדור העונשין מהנקודה הלבנה פנימה, וקבע 1:3 מפתיע להרצליה.


הפועל רמת השרון – הפועל ראשון לציון 1:0

ראשון לציון הגיעה למשחק אחרי ההשפלה שספגה בשבוע שעבר, 5:0 מול מרמורק כשהיא עדיין בחלק העליון של הטבלה. רמת השרון מנגד, בתקופה חלשה, והיא אחרי שישה משחקים בהם השיגה נקודת ליגה בודדת מ-18 אפשריות. הניצחון השווה את מספר נקודותיה של ראשל"צ הרביעית בטבלה לאלה של קטמון שבמקום השלישי. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כבשה ראשון לציון את שער הניצחון. הכדור הוגבה מימין אל ראשו של גיל יצחק שנגח מקרוב לרשת. שער יקר ששווה שלוש נקודות והרבה אוויר פסגות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי