שבוע לאחר שעזב את ב"ש: עובדיה התפטר עבור משרה בעירייה

הפועל מרמורק
הפועל מרמורק | עדי אבישי

מאמן הפועל מרמורק נטש ימים ספורים לאחר שלא היה יכול להמשיך בשתי המשרות בו זמנית. בן זקן, שוהם ושאבו עלו כמועמדים, אך מי שצפוי לקבל את הג'וב הוא קרגולה שהתפטר ממכבי יבנה

(גודל טקסט)

זעזוע נוסף בליגה הלאומית והפעם בהפועל מרמורק. איציק עובדיה, שחתם בקבוצה רק בשבוע שעבר לאחר שעזב את אימון מחלקת הנוער של הפועל באר שבע והחליף את אלדד שביט בתפקיד, נטש את הספינה ימים ספורים בלבד לאחר שמונה.

הסיבה: עובדיה קיבל הבוקר (שלישי) הודעה מהמחלקה המשפטית בעיריית רחובות כי העובדה שהוא משמש גם כמנהל אגף הספורט בעירייה מונעת ממנו לשמש בתפקיד המאמן ולכן האחרון החליט להתפטר מיידית מהפועל מרמורק.

במועדון ניסו למצוא פתרון, אך זה לא הועיל. במהלך שעות היום ניסו במרמורק לחפש מחליף, משמע מאמן שלישי העונה ונעשו גישושים עם מספר מועמדים כמו חיים שאבו, נועם שוהם ובני בן זקן, אך לבסוף נראה כי מי שיאמן את הקבוצה הוא אורי קרגולה.

שחקן העבר אימן בשנים האחרונות במכבי קביליו יפו ואת העונה פתח במכבי יבנה ממנה התפטר אתמול. קרגולה צפוי להיפגש בשעות הקרובות עם ראשי מרמורק ולחתום על חוזה עד לסיום העונה. "מרמורק תמצא מאמן ראוי שיכין את הקבוצה היטב בפגרה בכדי להיות קבוצה טובה יותר אחריה", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי