בכר: "התרגשתי ושמחתי בשביל בוזגלו". סאנצ'ס יאמן את הנוער

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל ב"ש התייחס במסע"ת לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים למפגש עם האקסים, בהם גם שיימן, גורש ואיינבינדר: "מקווה שהם לא יכבשו נגדנו". מליקסון ואלחמיד יהיו כשירים. וגם: אקס אתלטיקו יחליף את עובדיה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע גברה בתחילת השבוע 1:2 דחוק על הפועל תל אביב ולאחר ההפסד בנתניה שבה למסלול הניצחונות, אבל המאמן ברק בכר מודע לכך שהפער מהפסגה עומד על 10 נקודות ושכל מעידה עלולה לעלות ביוקר. ביום ראשון הוא כבר יתארח ב"טדי" למפגש מול בית"ר ירושלים שתשחק לראשונה בביתה בעידן ניר קלינגר.

הבוקר (חמישי) התייצב ברק בכר למסיבת עיתונאים לקראת המשחק כשלצדו ישב המגן בן ביטון, כשזמן קצר לאחר מכן הודיע המועדון על מינויו של קרלוס סאנצ'ס אגיאר, מצוות המאמנים של האקדמיה של אתלטיקו מדריד בבאר שבע, למאמן קבוצת הנוער. אגיאר אימן לפרקים את הקבוצה הבוגרת של אתלטיקו מדריד, אימן את קבוצת המילואים של הקולצ'ונרוס ובין השאר שימש כעוזר מאמן בקבוצה הבוגרת תחת המאמנים פאצ'ו מאטורנה, ראדומיר אנטיץ', אלפיו באסילה, אריגו סאקי ואימן כמאמן ראשי בלאס פלמאס, לאגאנס וטולדו.

ולאתר הרשמי של הפועל ב"ש אמר: "אני מודה על האמון וההזדמנות, יש בתפקיד הזה אחריות רבה ואני מגיע עם הרבה רצון ותשוקה כדי שבעתיד יצאו ממחלקות הנוער של המועדון שחקנים טובים". הוא מחליף את איציק עובדיה ששוחרר על פי בקשתו כדי לחתום כמאמן הפועל מרמורק. כידוע, קבוצת השלושה פתחה את העונה בתנופה, ומדורגת בחלק העליון של הטבלה. צוות האימון הספרדי מלווה מקרוב את המאמנים הישראלים, ותורם להם מנסיונם.

ובחזרה למסיבת העיתונאים הבוקר. בכר התייחס לכך שהקבוצה צברה רק שתי נקודות מ-12 אפשריות במשחקי חוץ: "כל משחק הוא משמעותי וזה לא משנה אם בבית או בחוץ. אנחנו צריכים נקודות ולא רוצים לאבד בדרך, כל משחק הוא חשוב וצריך לנצח".

על כך שקלינגר אמר שעבורו זה משחק עונה: "ברור שזה משחק חשוב לבית"ר, כי היא נמצאת בתחתית וניצחה אחרי הרבה זמן. גם לנו זה משחק חשוב ויהי המשחק טוב בין קבוצות שבמומנטום טוב. יהיה קהל ותהיה אווירה טובה, זה מסוג המשחקים שלהם אנחנו מחכים".


התרגש ושמח בשבילו. ברק בכר מפרגן לבוזגלו (ערן לוף)

אם זה המשחק הכי קשה העונה: "זה נדע אחרי המשחק. אנחנו מתוכננים לכך שכל משחק הוא הכי קשה שיש. אנחנו ננסה לשחק את המשחק שלנו ולהמשיך את המומנטום. רוצים לצאת לפגרה עם חיוך. הבסיס של כל משחק הוא הקרבה ובלי זה אי אפשר לנצח".

מפגש נוסף מול מאור בוזגלו: "בשיא הרצינות והכנות, התרגשתי לראות אותו מבשל באשדוד וכובש. שלחתי לו הודעה כי הוא היה פה חלק מאוד משמעותי, אהבתי אותו ואני שומר איתו על קשר. שמחתי בשבילו".

הפרידה מגורש, שיימן ומאיינביינדר: "אנחנו מאוד אוהבים ומעריכים את כל מי שעזב, אבל דברים כאלה קורים. גם מלמד נתן גול יפה ואנחנו אוהבים אותו, מקווים ששחקני בית"ר לא יעשו לנו את זה, אבל הכל יכול להיות".


כשירותו של מאור מליקסון ומצבו של אלו:
"ראוי לציין שהוא שיחק 90 דקות עם פציעה לא קלה והקריב מעצמו. הוא בסדר גמור. דור אלו קצת מתעכב ואני מקווה שהוא יהיה לרשותנו בקרוב, יש לו עוד כמה בדיקות ותוך שבועיים-שלושה הוא עשוי לחזור אלינו".


מליקסון. הקפטן יהיה כשיר (אודי ציטיאט)

היכרותו עם בעלי בית"ר משה חוגג: "לא דיברתי איתו, אבל אני יכול רק לפרגן לו על מה שהוא עושה בבית"ר. לאורך זמן הוא יצליח".

גם בן ביטון שישב לצד המאמן נשאל על חזרתו של מאור בוזגלו: "הוא חבר שלי ודיברתי איתו, זה כיף גדול כחבר לראות אותו ככה חוזר ואני מפרגן לו. זה גם מעורר השראה בתור שחקן לראות אחד שחוזר מפציעות כאלה ולא מוותר. אפשר ללמוד מזה".

המגן התייחס למאזן הנפלא של ב"ש מול בית"ר ירושלים: "צריך לבדוק אם הפסדתי להם בעבר, אבל מה שהיה היה. ככה זה בכדורגל. צריך להתרכז במשחק הקרוב, כי זו קבוצה חדשה עם שחקנים חדשים".


המפגש מול האקסים:
"זה חלק מהמשחק, אתה תמיד משחק נגד חברים. אומרים שלום לפני המשחק ועל הדשא הכל נעלם ומתרכזים במשחק. אני לא חושב שאם אתה פוגש קבוצה אז אתה צריך לתת אקסטרה, אני נותן 200 אחוז בכל משחק".


ביטון. "צריך לבדוק אם הפסדתי לבית"ר ירושלים" (אודי ציטיאט)


העימות עם לואי טאהא:
"לא קרה כלום. אנחנו מכירים הרבה שנים ואנחנו ביחסים טובים, סגרנו את זה בינינו. אלו אמוציות של אחרי משחק".

אם מעידה משמעותה יציאה ממאבק האליפות: "לא צריך להתייחס לזה כרגע, אלא באיך אנחנו משתפרים כקבוצה ולייצר מומנטום ורצף ניצחונות כי איבדנו מספיק נקודות. זו עובדה שאנחנו לא מנצחים בחוץ וזה דבר שאנחנו עובדים עליו, אנחנו מודעים לזה ונצטרך להראות שאנחנו עובדים על זה ביום ראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי