הפועל ר"ג ניצחה את כפר סבא, בני לוד גברה על נס ציונה

אוהדי הפועל רמת גן
אוהדי הפועל רמת גן | צילום: אלוני מור

הקבוצה של ניר ברקוביץ הצליחה לבצע מהפך בבית וניצחה 1:2 את מוליכת הליגה הלאומית לאחר 8 שנים. בן בן יאיר העניק ללוד ניצחון 0:1 יקר בבית על סקציה נס ציונה

(גודל טקסט)
המחזור ה-19 בליגה הלאומית המשיך הערב (שני) עם שני משחקים, כשבמוקד, הפועל רמת גן ניצחה את מוליכת הליגה הפועל כפר סבא 1:2, בני לוד הפתיעה את סקציה נס ציונה וגברה עליה 0:1. הפועל אכסאל תפגוש מחר בביתה את בית"ר תל אביב רמלה במשחק שהיה אמור להתקיים היום אך נדחה בשל תנאי מזג האוויר.


הפועל רמת גן – הפועל כפר סבא 1:2 
הקבוצה של ארז בנודיס עלתה ליתרון בדקה ה-58 משער של המגן השמאלי חיים איצרין שכבש בבעיטה אלכסונית מ-15 מטר שהכניעה את בומשטיין. ב
דקה ה-69, כדור קרן של רמת גן יצר בלבול אצל שחקני ההגנה של הירוקים, מאיר כהן בן ה-20 השתלט על הכדור ובסיבוב נהדר הבקיע את השוויון. חמש דקות לסיום הזמן החוקי האורדונים הפכו את התוצאה, מושיקו לוגסי שלח כדור נהדר לרז נחמיאס והשאיר אותו באחד על אחד, האחרון לא התבלבל ובקור רוח כבש את שער הניצחון. הפועל רמת גן מצליחה לנצח את הפועל כפר סבא לאחר שמונה שנים, והיא כבר במקום השמיני בטבלה. הירוקים המאוכזבים עדיין במקום הראשון, כבמשחק הבא מצפה להם קרב צמרת נגד קטמון. 


במשחק נוסף, בני לוד שמסובכת חזק בתחתית הליגה, הפתיעה בבית את סקציה נס ציונה וניצחה אותה 0:1 משער של בן בן יאיר שכבש כבר אחרי 3 דקות והעלה את קבוצתו ליתרון שנשאר עד לסיום. 



ניר ברקוביץ. מהפך גדול להפועל רמת גן על הפועל כפר סבא (דני מרון)

 

 

 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי