נצרת עילית נותרה בפסגה, הפועל עפולה טיפסה למקום השני

יגאל אנטבי
יגאל אנטבי | מאור אלקסלסי

קבוצתו של הוכנבוים חילצה נקודה ב-0:0 נגד הפועל כפ"ס בלויטה, קאסום (45) ושקל (81) הורחקו. חבורתו של אנטבי הביסה 1:4 את אשקלון ועלתה למקום ממנו מעפילים לליגת העל. הפועל ר"ג ניצחה 3:4 את אחי נצרת

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בליגה הלאומית ננעל הערב (יום שני) עם עולה חדשה למקום השני, לאחר שהפועל עפולה ניצחה 1:4 את הפועל אשקלון המתפרקת וטיפסה למקום ממנו עולים לליגת העל על חשבונה של הפועל כפר סבא, שנפרדה בתיקו 0:0 מאכזב בלויטה נגד המוליכה הגאה הפועל נצרת עילית. במשחק הנוסף, בני בן זקן והפועל רמת גן ניצחו 3:4 את אחי נצרת של מוטי איווניר, אותו החליף לפני שנתיים וחצי בעירוני קריית שמונה.

הפועל כפר סבא – הפועל נצרת עילית 0:0
למרות שהחלו את המחזור בשני המקומות הראשונים בלאומית, שתי הקבוצות הגיעו למפגש בלויטה עם נקודה אחת בלבד בשני המשחקים האחרונים, כשהמארחת ידעה, שמשחק נוסף ללא ניצחון עלול להוריד אותה למקום השלישי. רגע המפנה הגיע בדקה ה-45 כאשר אחמד קאסום הוותיק הורחק בכרטיס אדום. חבורתו של ארז בנודיס לא ניצלה את היתרון המספרי ותשע דקות לסיום הונף כרטיס אדום נוסף, הפעם לקשר הפועל כפר סבא עומרי שקל, ושתי הקבוצות סיימו עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. למרות זאת, האורחת נשארה במקום הראשון ואילו הקבוצה מהשרון נשרה למקום השלישי.

הפועל עפולה – הפועל אשקלון 1:4
עם 17 שערי חובה בלבד, קבוצת ההגנה הטובה בליגה אירחה את אשקלון מהמקום השישי למאבק צמרת. האורחים, שלא הפסדו כבר חמישה משחקי ליגה רצופים, המשיכו את המומנטום החיובי ועלו ראשונים על לוח התוצאות כשסוטוריס נינס היווני כבש בדקה ה-12. תשע דקות הספיקו לגל קעטבי הצעיר לכבוש ולהשוות את התוצאה ל-1:1. עפולה המשיכה ללחוץ על הדוושה ודור כוכבי, עם שערו השישי העונה בליגה, קבע מהפך מהיר עבור המקומיים. עוד לפני השריקה למחצית הראשונה היה זה יוריצה גרגץ הקרואטי שכבש את השלישי עבור המארחת והותיר את החניכים של רוני דורה חסרי אונים. בדקה ה-90 אדריאן רוצ'ט נעץ את המסמר האחרון והקבוצה הצפונית השיגה ניצחון ענק וטיפסה למקום השני בטבלה.

אחי נצרת – הפועל רמת גן 4:3
מבול של שערים בצפון. המארחת אחי נצרת קיוותה להמשיך את המומנטום החיובי ולחבר ניצחון שלישי ברציפות בבית, אבל להפועל רמת גן היו תכניות משלה. כבר בפתיחת המשחק היו אלו טל איילה ומושיקו לוגסי שהעלו את האורחת ל- 0:2 בדקות ה-21 ו-28 בהתאמה, קודם לכן אותו לוגסי אף החמיץ פנדל, ואלון בוזורגי, הרכש הלוהט של מוטי איווניר, כבש את שערו השלישי מאז הגיע מק"ש וצימק את התוצאה עוד לפני המחצית, אבל איש המשחק היה ללא ספק דור חוגי, שבצמד בארבע דקות בתוך המחצית השנייה והעלה את האורחת ליתרון של שלושה שערים. עד הסיום הצליחה אחי נצרת לכבוש שני שערים נוספים כשעלי חטיב הרשית בדקה ה-76 מהנקודה הלבנה ובדקה ה-89 איאד חוטבא כבש את השלישי, אבל זה היה מעט ומאוחר מדי ובתוספת הזמן היא אף נותרה בעשרה שחקנים. בסיום 3:4 גדול לחניכים של בן-זקן, שטיפסו למקום השמיני, ממנו עולים לפליאוף העליון, על חשבונה של הפועל עכו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי