הפועל כפ"ס איבדה יתרון כפול והפסידה 3:2 למכבי אחי נצרת

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

הקבוצה מהשרון עלתה ל-0:2 כפול תוך שבע דקות משערים של אוניקאצ'י וזידאן, אך חבורתו של איווניר עשתה את הבלתי ייאמן הודות לצמד של חטיב וכיבוש עצמי של ששונקר. עכו ונס ציונה נפרדו ב-2:2

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 של הליגה הלאומית יינעל רק מחר (שלישי) עקב דחיית המשחק בין הפועל אשקלון לרמת השרון בשל המצב הביטחוני, ולכן התקיימו הערב שני משחקים בלבד. הפועל כפר סבא הייתה בדרך לניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים, אך שמתה 0:2 ביתי והפסידה 3:2 לאחי נצרת. הפועל עכו הפכה פיגור במחצית השנייה, אך נפרדה ב-2:2 עם סקציה נס ציונה.

הפועל כפר סבא – אחי נצרת 3:2
אף על הגעתו של אופיר חיים לקווים, הפועל כפר סבא ממשיכה בתקופה המאכזבת שלה אחד ההפסדים המפתיעים של העונה. המארחת פתחה במטווח על שערה של אחרי נצרת ועלתה ליתרון כפול לאחר שבע דקות בלבד על ידי פטר אוניקאצ'י (2) פאדי זידאן (7). האורחת התעוררה בדקה ה-35, כאשר עלי חטיב צימק לזכותה של אחי נצרת. בדקה ה-59, כובש השער עלי חטיב, הגיבה כדור נייח למרכז הרחבה ותומר ששונקר כבש שער עצמי אומלל. שש דקות לסיום המהפך הושלם, עלי חטיב הנהדר השלים צמד אדיר עם בעיטה קטלנית מחוץ לרחבה והעלה את קבוצתו למקום התשיעי. מנגד, הפועל כפר סבא שהייתה יכולה לעלות הערב למקום השני, סיימה את המחזור במקום החמישי.

הפועל עכו – סקציה נס ציונה 2:2
בסיבוב הקודם ביניהן, העולה מליגה א' דרסה 0:6 את היורדת מליגת העל, הפועל עכו יצאה עם נקודה בערב דרמטי במגרש הצפוני.חבורתו של עופר טסלפפה עלתה ליתרון בדקה ה-41 לאחר שער עצמי של שוער המארחת רום אילוז, אך המארחת הצליחה להפוך את הפיגור עם הרבה אופי לאחר צמד שערים של אליאור סיידר (53) ואליאן רוחנה. 13 דקות לסיום סהר לוי כבש את שער השוויון וקבע את תוצאות המשחק. בתוספת הזמן האורחת סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הנפת כרטיס אדום נגד אחמד שעבאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי