ברוכה הבאה: הפועל אום אל פאחם עלתה לליגה הלאומית

אוהדי אום אל פאחם
אוהדי אום אל פאחם | דאפר מחאמיד

הקבוצה של שמעון הדרי השיגה ניצחון נוסף ושלושה מחזורים לסיום העונה הבטיחה את עלייתה לליגת המשנה. "יש כאן מועדון ענק שיביא בעונה הבאה 7,000 אוהדים", אמר המאמן המאושר. 2,500 צופים חגגו את משחק העלייה

(גודל טקסט)
היסטוריה באום אל פאחם. הפועל אום אל פאחם חוזרת למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי כאשר עלתה היום (שישי) לליגה הלאומית. הקבוצה של שמעון הדרי השיגה ניצחון נוסף והפעם על עירוני קריית אתא ושלושה מחזורים לסיום העונה קובעת את העלייה באופן רשמי.


כ-2,500 אוהדים הגיעו לאצטדיון בעכו שם נערך המשחק נגד קריית אתא וראו עוד משחק איכותי של הקבוצה שהייתה ראויה לאורך כל העונה בעלייה ההיסטורית של המועדון. "היינו טובים לאורך כל העונה ובעיקר היינו מאוחדים ואיכותיים יותר משער הליגה ולכן הגיע לנו לעלות ליגה", אמרו באום אל פאחם. הקבוצה ניצחה 0:2 וקבעה פער של עשר נקודות מהשנייה בטבלה, הפועל באקה אל גרבייה. ריף מסיקה ומשה בן לולו כבשו לאום אל פאחם.


אוהדי הקבוצה מתכננים לחגוג היום את העלייה אל תוך הלילה ועם חזרתה של הקבוצה ממשחק החוץ מול עכו. מאמן הקבוצה, שמעון הדרי, אמר לאחר הניצחון: "זה היסטוריה. עשיתי עליות בקריית שמונה אבל עלייה כזאת לא הייתה. יש כאן מועדון עם קהל ענק שבעונה הבאה יביא ללאומית יותר מ-7,000 אוהדים. עשינו הישג ענק כאשר עלינו בפער של 10 נקודות וזה אחרי שהורידו לנו 2 נקודות לפני פתיחת העונה".


 



"קיבלתי הרבה אהבה באום אל פאחם והחזרתי להם אהבה. אני מתרגש ומתקשה לדבר. כאשר ההורים שלי נפטרו אנשי אום אל פאחם הלכו לקראתי בהכל ועזרו לי לא לחולל שבת ולא אשכח זאת. יצרנו קבוצה עם מחויבות שכל אחד אוהב את השני ומוסר תשלומים ברמה גבוהה. הרגע המכריע היה אחרי ההפסד מול הפועל כאוכב אז נותרו שבעה מחזורים ואז אמרתי לשחקנים שמספר 7 הוא מספר מיוחד ביהדות ואנחנו עולים ליגה. אום אל פאחם תהיה הקבוצה המשמעותית במגזר הערבי מהעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי