בנצרת עילית תוקפים: "אסור היה לאנטבי לנהל את המשחק"

יגאל אנטבי
יגאל אנטבי | מאור אלקסלסי

גיל ברעם, מנכ"ל הקבוצה שפספסה העפלה ברגע האחרון, הפנה אצבע מאשימה לעברו של מאמן הפועל עפולה שהפסיד 3:2 לכפ"ס בדקה ה-97: "יגאל עלה לשחק בלי שחקנים משמעותיים ועשה חילופים מוזרים"

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

הפועל נצרת עילית כבר הייתה עם רגל וחצי בליגת העל, אלא שאז הגיע עומר פדידה (97) והעניק להפועל כפר סבא את הכרטיס בתום דרמה יוצאת דופן ו-2:3 בעפולה, שמנע מהחוברה של ירון הוכנבוים להעפיל למרות ניצחון חוץ 0:1 על בית"ר תל אביב רמלה.

בסיום המשחקים החלו בקרב אנשי נצרת עילית דיבורים על התנהלות לא תקינה לכאורה מצידו של יגאל אנטבי ובמועדון העלו תהיות לגבי הקשר בין מאמן הפועל עפולה למאמן הפועל כפר סבא אופיר חיים הידועים כחברים טובים.

מנכ"ל נצרת עילית גיל ברעם תקף: "אני רוצה לברך את כפ"ס ונס ציונה על העפלתן. אין לי שום טענה לעפולה, אלא רק למאמן יגאל אנטבי שעלה לשחק בלי שחקנים משמעותיים ועשה חילופים מוזרים כשהוציא את גל קעטבי ונתנאל גולדמן שהיו הכי טובים על כר הדשא. אולי הוא היה בהלם מזה שהוא הוביל 0:2 – אני רוצה שיחקרו אותו כי זה לא נראה טוב ואסור היה לו לנהל את המשחק הזה".


יגאל אנטבי (מאור אלקסלסי)

מהפועל עפולה נמסר בתגובה: "אנחנו מבינים את אכזבתם של ראשי נצרת עילית, אולם מצפים מהם של ימהרו להכפיש אנשים. באותה הזדמנות אנחנו רוצים לברך את עירוני נס ציונה והפועל כפר סבא על עלייתן לליגת העל".

ברעם מתח ביקורת על קבוצתו: "לא הגענו לפלייאוף, אבל אין לי טענות לאיש. קבוצה שמסיימת את הליגה הסידרה עם הפרש של שבע נקודות מהמקום השלישי צריכה לדרוס את הליגה ולשחק כדורגל משוחרר, אבל אנחנו נכנס ללחץ שהכריע אותנו".


מאמן הפועל נצרת עילית ירון הוכנבוים. שחקניו לא הופיעו לפלייאוף? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי