הפועל חדרה וסקציה נס ציונה רוצות את צחי גיגי ממכבי פ"ת

צחי גיגי
צחי גיגי | אריאל שלום

לספורט 1 נודע שהשוער, שעשוי שלא להישאר, נמצא על הכוונת של קבוצות ליגת העל. בקבוצה נפגשו עם נאור פסר, שהבהיר כי הוא מעוניין לבחון אופציות נוספות. עוז פרץ עשוי לשוב, לגרצ'קין הוצע חוזה

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה החלו בימים האחרונים לתכנן את העונה הבאה, כשפגישה נערכה במהלך השבוע עם הקפטן נאור פסר לו הוצע להמשיך במועדון. פסר השיב לראשי פ"ת כי הוא מעוניין לבחון אופציות נוספות, והצדדים קבעו לשוחח בקרוב.

ההערכה היא שאחד מבין שני השוערים, צחי גיגי או יוסי גינזבורג, לא ימשיך, וההערכות מדברות על גיגי כזה שיעזוב. בימים הקרובים, כך נודע לספורט1, הפועל חדרה והעולה החדשה נס ציונה הביעו עניין בשחקן.

בפתח תקווה פנו בימים האחרונים למגן מקס גרצ'קין והציעו לו להצטרף בחוזה לשלוש עונות, אך כרגע המגן מכוון לליגת העל ונמצא בשיחות עם בית"ר ירושלים. שחקן נוסף ששמו עלה הוא החלוץ עוז פרץ, שגדל במועדון ושיחק בו עד לפני שנתיים.

גרצ'קין. מכוון לליגת העל (דני מרון)
גרצ'קין. מכוון לליגת העל (דני מרון)

בפ"ת מאמינים כי הקשר ארמנדו קופר, שצפוי לשחק עם נבחרת פנמה ב"גביע הזהב", יישאר, כשגם הקשר הבין שאין לו דרך מילוט מהחוזה. שחקנים נוספים שסומנו במועדון הם בן בן יאיר וציון צמח, כשגם שמו של גל לוי עלה, אך הקשר מכוון לליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי