הזר השני? ג'ופרי בייה סיכם לשנתיים במכבי פתח תקווה

ג'ופרי ביה בתחילת הקריירה בוולבס
ג'ופרי ביה בתחילת הקריירה בוולבס | Gettyimages

הבלגי-קונגולזי, שנבחן בקבוצה בשלהי העונה ודרש לחתום לשלוש שנים, הגיע מול ראשי המועדון לפשרה על אורך החוזה. עמנואל מאווידה לא ימשיך, אי ודאות לגבי עתידם של צחי גיגי ולידור כהן

(גודל טקסט)
במכבי פתח תקווה ממשיכים במלאכת בניית הקבוצה לעונה הקרובה, במטרה ברורה להעפיל לליגה הבכירה. בקבוצה החתימו עד כה את המגן גל שיש לשנתיים נוספות, אך במקביל פוזלים גם לשחקנים שייפלטו מליגת העל.


מי צפוי לחתום בקבוצה הוא הקשר ג'ופרי בייה, שעל הגעתו פורסם כאן באתר. גם לאחר ירידת הליגה, בפתח תקווה יצרו קשר עם הבלגי-קונגולזי שלאחרונה סיכם לשנתיים. זיכרון דברים הושג כבר בחודש אפריל, אלא שכעת גם המחלוקת לגבי אורך החוזה נפתרה, אחרי שתחילה השחקן דרש חוזה לשלוש שנים.


כחלק מהפשרה בין הצדדים, החוזה יהיה תקף לשנתיים רק אם הקבוצה תעפיל לליגה הבכירה. כמובן שהגעתו משמעותה שבמועדון יצטרכו לשלם קנס של 300 אלף שקלים, על שיתוף שני זרים – בקבוצה כבר חתום, כידוע, ארמנדו קופר הפנמי.



גיגי. יעבור לנס ציונה או לכפר סבא? (עדי אבישי)
גיגי. יעבור לנס ציונה או לכפר סבא? (עדי אבישי)


בנוגע לזר השלישי, שלפי חוקי המנהלת החדשים יכול לשחק גם בקבוצת הנוער וגם בבוגרים, המלאבסים בוחנים את צירופו של קשר גנאי, זאת לאחר שלמרות המחשבה הראשונית הוחלט בקבוצה שלא להמשיך עם החלוץ עמנואל מאווידה.


מי שעתידם עדיין בספק הם הקשר צחי גיגי והקשר לידור כהן. בנוגע לראשון, כפי שפרסמנו, סקציה נס ציונה התעניינה בצירופו, כאשר גם העולה השנייה הפועל כפ"ס גיששה בגזרה. לגבי כהן, לקשר חוזה לעונה נוספת והצדדים מבינים כי על הקשר להימכר או להאריך את חוזהו. בני יהודה הוזכרה בהקשרו, כאשר גם אופציות באירופה עשויות להיות רלוונטיות. בקבוצה הבהירו לגבי גיגי וכהן כי לא התקבלה הצעה עבורם והם נמצאים בתוכניות לעונה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי