כפי שפורסם לראשונה: דודי טוויטו חתם במכבי פ"ת

דודי טוויטו
דודי טוויטו | מכבי פתח תקווה

המגן שסיים את חוזהו במכבי נתניה וכבר שיחק במלאבס, נפגש עם ראשי המועדון והשלים את הצטרפותו לעונה הקרובה, בעוד החלוץ דור חוגי מעדיף לשחק בליגת העל ומועמדותו ירדה מהפרק. גם קשר גנאי בן 18 חתם

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ממשיכים בבניית הקבוצה לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית כשהמטרה ברורה: לחזור לליגת העל בתום עונה אחת בלבד. בקבוצה השלימו הערב (שני) את השבתו למועדון של דודי טוויטו, המגן בן ה-25 ששיחק בעונה שעברה במדי מכבי נתניה וסיים את חוזהו, נפגש הערב עם ראשי המועדון, כפי שפרסמנו הבוקר לראשונה בספורט1, וחתם על חוזה לעונה הקרובה באמצעות סוכנו אסף ועקנין.

כידוע, טוויטו שיחק כבר במדי הקבוצה בעונת 2015/16 תחת המאמן רן בן שמעון וכאמור תהיה זו קדנציה שנייה שלו במלאבס, במהלכה צפוי להתחרות על מקומו בהרכב מול גל שיש, שהאריך את חוזהו בשנתיים בתחילת החודש.

בנוסף, הקבוצה החתימה בשבוע האחרון את מאוולי, קשר גנאי בן ה-18 שיוכל לשחק בקבוצה עקב חוק המנהלת החדש שמאפשר לשתף שחקן זר גם בקבוצת הנוער וגם בקבוצת הבוגרים. בינתיים, המו"מ מול החלוץ דור חוגי לא מתקדם. כפי שפרסמנו, החלוץ זכה להצעה לחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת (15 אלף שקל נטו לחודש), אך הוא העדיף לנסות ולמצוא אופציות בליגת העל. בפ"ת הבהירו כי ההצעה שניתנה לו כבר לא תקפה לאחר שלא לקח אותה והוא ירד מהפרק.

הקבוצה תצא למחנה אימונים בוניגזל שבאוסטריה בתאריך ה-17.7 כשבימים הקרובים יסגרו המלאבסים באופן סופי את משחקי ההכנה.


דודי טוויטו. השלים את חזרתו למלאבס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי