צחי גיגי הושעה מאימוני מכבי פתח תקווה עד יום שישי

צחי גיגי
צחי גיגי | אריאל שלום

השוער הגיע לאימון הבוקר ושם הודיע לו המאמן גיא לוזון על כך שבמועדון לא אהבו את אי הגעתו למשחק מול נוף הגליל, למרות שסיפק אישור מחלה. הישארותו בקבוצה מוטלת בספק והאפשרות תיבחן לאחר שובו לאימונים

(גודל טקסט)

מערכת היחסים בין צחי גיגי למכבי פתח תקווה עולה שוב על שרטון. שוער הקבוצה הגיע הבוקר (ראשון) למתחם האימונים ושם נודע לו כי הוא מושעה מאימוני הקבוצה עד לאחר המשחק מול עירוני ראשל"צ ביום חמישי במסגרת המחזור השני של הליגה הלאומית, כך נודע לספורט1.

כזכור, לאחר שגילה שאינו יפתח בהרכב במשחק מול הפועל נוף הגליל, השוער דרש מהמאמן גיא לוזון והיו"ר אבי לוזון, לעזוב את הקבוצה, שכן לטענתו, נאמר לו שינוח בדרבי בגביע הטוטו על-מנת שיוכל לפתוח בליגה מול נוף הגליל. גיגי לא הגיע למשחק מול נוף הגליל וסיפק אישור מחלה, אלא שהמאמן הודיע לו באימון הבוקר כי לא אהב את העובדה שלא נכח במשחק וכי השוער כאמור לא יהיה בסגל למשחק בחמישי.

כעת, בפ"ת יחכו עד אשר יחזור השוער מהשעיה ולאחר מכן ישקלו מחדש את המשך דרכו במועדון, כאשר אם עד לפני מספר ימים הבהיר היו"ר אבי לוזון כי השוער יישאר בסגל בכל אופן, נראה כעת שהתמונה עשויה להשתנות מחדש והישארותו של השוער מוטלת בספק.

גיגי, שזכה להתעניינות מבית"ר ירושלים בתחילת הקיץ, כפי שפורסם בספורט1, הצטרף למלאבסים לקראת עונת 2013-2014 והחל השנה את עונתו השביעית במועדון. ביחד עם לידור כהן, הוא השחקן הוותיק בסגל של היורדת הטרייה לליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי