"לא היה ספק מי הטובה בעיר", קטטה בסיום הדרבי של פ"ת

גיא לוזון, יובל שבתאי
גיא לוזון, יובל שבתאי | דני מרון

גיא לוזון סיכם בסיום: "היו יותר מדי דיבורים סביב המשחק הזה ואנחנו שתקנו. מבחינתנו זה עוד משחק שצריך לסמן עליו וי". עמיר נוסבאום: "אפשר להגיד שהפועל פ"ת היא קבוצת תחתית". כוחות אבטחה הפרידו בין הקהלים

(גודל טקסט)

הדרבי הגדול של פתח תקווה חזר הערב (חמישי) במלוא הדרו לאחר ארבע וחצי שנים בהן מכבי והפועל פ"ת לא נפגשו. היריבות בין מחנות האוהדים הכחולים חזרה להיות מתוחה, ובסיום המשחק בו מכבי ניצחה 0:2, פרצה קטטה בין הקהלים, אשר נעצרה רק לאחר התערבות של כוחות אבטחה. במכבי טוענים שאוהדי הפועל הם אלו שהחלו בתגרה כשפרצו ליציעים היריבים.

"היו יותר מדי דיבורים סביב המשחק הזה ואנחנו שתקנו. מבחינתנו זה עוד משחק שצריך לסמן עליו וי וכך התנהגנו. לאורך כל המשחק לא היה ספק מי הקבוצה הטובה יותר והתוצאה לא משקפת כי היינו שווים יותר שערים" התייחס המאמן גיא לוזון לניצחון של קבוצתו.

השיפור בקבוצתו: "המשכנו את היכולת שהצגנו מול בית"ר תל אביב/בת-ים והקבוצה הולכת ומשתפרת. אנחנו כובשים ולא סופגים".

היריבות: "אני לא אחראי על הדיבורים של הפועל פ"ת, אבל אנחנו מצדינו שתקנו. היינו מרוכזים בעצמנו ולא בהם".

ההעפלה למקום הראשון: "אף אחד לא עולה ליגה במחזור השישי. העונה עוד ארוכה ויש לנו מטרה אחת ברורה – להמשיך ביכולת הטובה".

לוזון.
לוזון. "אנחנו כובשים ולא סופגים" (אריאל שלום)

הביקורות בתחילת העונה: "אף פעם לא התעסקתי. לא כשיש ביקורת ולא כשיש מחמאות. אנחנו מנוטרלים מרעשי הרקע מסביב וכך זה יימשך".

האווירה: "הדרבי הראשון שלי כמאמן בוגרים היה לפני 18 שנים באורווה וניצחתי בו. זה הדרבי הראשון שלי באצטדיון המושבה ואני שמח לפתוח אותו עם ניצחון ושלוש נקודות".

העימות בסיום עם ברק לוי: "ברק לוי התגרה בשחקנים שלנו וביו"ר שלנו. חששתי שזה ייגרר לעימות פיזי או מילולי מיותר. את היכולת צריך להציג על כר הדשא ולא אחרי המשחק בכל מיני קשקושים".


"אנחנו מנוטרלים מרעשי הרגע וכך זה יימשך" (עדי אבישי)

מהעבר השני, מאמן הפועל, עמיר נוסבאום יצא מאוכזב כצפוי: "היה לנו משחק לא טוב ובכלל אנחנו בתקופה לא טובה, עם שלושה הפסדים וצריכים להתחיל לחשוב כמו קבוצת תחתית".

"נכון להיום אנחנו קבוצת תחתית. אנחנו לא משחקים כדורגל טוב, אבל צריכים להרים את הראש ולחשוב כבר על המשחק הבא. ניסיתי כמה שינויים, חלקם היו קצת יותר טובים, חלקם פחות טובים אבל זה לא עניין של שחקן כזה או אחר. הקבוצה נראתה היום לא טוב. אפשר לומר שאנחנו במשבר וצריך למצוא לזה פתרונות".

האווירה: "הקהל שלנו מדהים. מאכזב אותי מאוד שלא יכולנו לתת להם את הניצחון כצ'ופר על מה שהם עושים עבורנו ואני מקווה שנוכל להחזיר להם בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי