רייכרט לרמה"ש: "אם לא אמצא קבוצה בליגת העל, אחתום"

בן רייכרט
בן רייכרט | דני מרון

סגירת מעגל? הקשר שהתיר את חוזהו בבלגיה ומתאמן בקבוצת נעוריו, הודיע לראשי המועדון שיחכה עוד שבוע להצעות ואם לא - יצטרף. החבורה של נועם שוהם, שצירפה לפני חודש את אבוחצירה, מדורגת שנייה בלאומית

(גודל טקסט)

חודש ימים עבר מאז סיכם הקשר בן רייכרט (25) על התרת חוזהו בהקבוצה הבלגית זולטה וארחם, לאחר הרפתקה לא מוצלחת מעבר לים, אבל עדיין לא מצא קבוצה חדשה. הקשר, שהושאל אשתקד למ.ס אשדוד ושיחק בעברו גם במכבי ת"א ממנה הגיעה להפועל ת"א בתמורה למיליון יורו, קיווה למצוא בית חדש אבל טרם קיבל הצעה מתאימה. לקראת סיום מועד ההעברות הוצע השחקן להפועל תל אביב, הפועל רעננה ובני יהודה אך זה לא הסתדר.

בינתיים רייכרט, שחקן חופשי שיכול להצטרף לקבוצה חדשה בכל רגע, מתאמן בעירוני רמת השרון של נועם שוהם. לאור ההתפתחויות בהחלט ייתכן שהקשר ירשום סגירת מעגל ויחזור לקבוצה בה החל את הקריירה, כשגם העובדה שהקבוצה מדורגת במקום השני בטבלה (תתארח אצל הפועל אום אל פאחם במחזור הבא) משחקת לטובת הצדדים.

כפי שנודע לספורט1, רייכרט הבטיח לראשי הקבוצה: "אם לא אמצא קבוצה חדשה בליגת העל בשבוע הקרוב – אחתום". ברמת השרון בטוחים כי יהיה מדובר בחיזוק משמעותי במאבקי העלייה לאחר שלפני חודש הצטרף גם החלוץ שמעון אבוחצירה כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

בן רייכרט. סגירת מעגל? (עדי אבישי)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי