אבי לוזון סימס למנור סולומון. גיא חדידה חתם לעונה עם אופציה

מנור סולומון, אבי לוזון
מנור סולומון, אבי לוזון | דני מרון

יו"ר מכבי פ"ת כתב לקשר לאחר שער הניצחון בליגת האלופות: "הוא עוד לא הגיע ל-60% מהפוטנציאל". הקשר ששוחרר מהפועל חיפה הצטרף. בריבו יהיה כשיר לבני לוד, לידור כהן ייעדר ויעבור צילום

(גודל טקסט)

למרות העלייה למקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית, במכבי פתח תקווה ממשיכים לחזק את הסגל והיום (רביעי) חתם הקשר גיא חדידה, שעל מועמדותו להצטרף לקבוצתו של גיא לוזון פורסם לראשונה בספורט1.


חדידה, שהתיר לאחרונה את חוזהו בהפועל חיפה והפך לשחקן חופשי, חתם לעונה עם אופציה לשנה נוספת, שתהיה תלויה כמובן בהעפלתה של הקבוצה בחזרה לליגה הבכירה, כפי שעשו השנה בפ"ת עם מרבית שחקני קבוצת הרכש.


בנושא אחר, שער הניצחון של מנור סולומון במדי שחטאר דונייצק באצטדיון הסן סירו מול אטאלנטה לא השאיר אדישים גם את אנשי קבוצתו הקודמת, מכבי פ"ת. היו"ר אבי לוזון ישב אמש בביתו וצפה בקשר אותו מכר בשישה מיליון יורו לאוקראינים מממש עוד קצת מהפוטנציאל שלו ובסיום המשחק שלח לו הודעת SMS בה בירך אותו על השער. "אני האמנתי בו ואני בטוח שהוא עוד לא הגיע ל-60% מהפוטנציאל שלו" אמר האיש החזק במועדון בשיחה עם ספורט1 לאחר המשחק. "אין ספק שמנור יצעיד את הנבחרת בעתיד להישגים".



בחזרה לקבוצה: לקראת המשחק ביום ראשון מול בני לוד, המאמן גיא לוזון יקבל בחזרה את החלוץ תאי בריבו, שסבל ממתיחה בשריר התאומים ונעדר ממשחק הדרבי בשבוע שעבר. החלוץ ערך אמש בצאת החג אימון קל בלבד, אך צפוי להגביר קצב ולחזור היום לאימונים מלאים.


לעומתו, מי שמצבו מדאיג את אנשי הקבוצה הוא שחקן ההתקפה לידור כהן, שנמצא בכושר מצוין מפתיחת העונה וסובל מכאבים בגבו, אשר מונעים ממנו להתאמן ויגרמו ככל הנראה להיעדרותו מהמשחק בשישי. בכל אופן, כהן יעבור הבוקר צילום אולטרסאונד כדי לאבחן את הפציעה המדויקת ממנה הוא סובל ואת זמן ההחלמה המשוער.



חתם לשנתיים. גיא חדידה (מכבי פתח תקווה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי