גיא לוזון מרוצה: "לנצח פה בעפולה בעשרה שחקנים – זה גדול"

גיא לוזון לחוץ
גיא לוזון לחוץ | עדי אבישי

למרות הרחקתו של בבייב, מכבי פ"ת השיגה 0:1 יקר ורשמה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. המאמן החמיא ליריבה: "לא פחות טובה מכל קבוצה אחרת מבחינת יכולת, המיקום שלה לא משקף". על תאי בריבו: "שינה את המשחק"

(גודל טקסט)
גם הרחקתו של אלי בבייב (53) לא עצרה את מכבי פתח תקווה, שרשמה הערב (חמישי) את ניצחונה החמישי ברציפות והתבססה בפסגת הליגה הלאומית אחרי 0:1 בחוץ נגד הפועל עפולה מהתחתית. מי שהכריע את המשחק היה תאי בריבו, שהוזעק מהספסל ודחק מקרוב (67).


המאמן המאושר גיא לוזון סיכם: "ניצחון חשוב מאוד עבורנו. החצי הראשון היה פושר וידענו את זה, אבל הרמנו הילוך בחצי השני. היינו טובים יותר גם בעשרה שחקנים והיריבה לא הגיעה לשום מצב רציני. היינו יכולים להגדיל את התוצאה, אך אני מאוד מרוצה".


על תאי בריבו: "הוא נכנס בצורה פנטסטית למשחק, השפיע בצורה חיובית ועשה את השינוי. אני שמח שהוא הבקיע ועוד יותר שמח מכך שניצחנו".


המחזור הבא נגד רמת השרון: "עפולה קבוצה טובה והמיקום שלה לא משקף את היכולת שלה. הם עשו לנו חיים קשים. לנצח פה משחק חוץ בעשה שחקנים – זה גדול. אני אומר שוב – עפולה לא פחות טובה מכל קבוצה אחרת בליגה מבחינת יכולת, המיקום שלה לא משקף והיא תצא מהתחתית. רמת השרון? נתייחס בשיא הרצינות כמו לכל משחק אחר".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי