אזברגה: "כוכבים יש רק בשמיים, שמות לא ישחקו אצלי"

אזברגה
אזברגה | צילום: ערן לוף

למרות שהשיג ניצחון ראשון בבכורה על הקווים, מאמן סכנין מבין שיש עוד עבודה: "השחקנים הבינו שצריך להשיג שלוש נקודות במוח או בכוח, מאמין שבעוד שבועיים אמצא את הנוסחה". שקית גרעינים נזרקה לעברו של קנדיל

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

סלימאן אזברגה במשחקו הראשון של בני סכנין השיב את קבוצתו למסלול הניצחונות אחרי שלושה הפסדים רצופים עם 1:2 נגד אחי נצרת בדרבי של המגזר, בזכות שער ניצחון דרמטי במיוחד של אלי אלבז.

אחרי שמונה מחזורים סכנין נמצאת במקום השמיני, במרחק של תשע נקודות מהפועל ראשון לציון השנייה,  פער שיהיה קשה למחוק, אך עדיין מדובר במחזורים הראשונים של העונה וגם המאמן סלימאן אזברגה שהגיע צרוד לעמדת הראיונות נשמע אופטימי במיוחד להמשך הדרך.

המאמן סיכם את הניצחון ואמר: "כל הכבוד לשחקנים, הם הבינו שאין מנוס חוץ להביא את הנקודות, או במוח או בכוח חייבים להביא את הנקודות. היה משחק מאוד קשה, אבל ראו מי היה צריך לנצח, במיוחד במחצית השנייה שהחזקנו יותר בכדור ובעטנו יותר מנצרת לעבר השער".


"שמות לא ישחקו אצלי". עלי עותמן (אודי ציטיאט)

למרות שלוש הנקודות עדיין יש עוד עבודה: "בסך הכל העברתי אימון אחד ומשחק, אני איש של עבודה, אני בטוח שעבוד שבוע שבועיים אמצע את הנוסחה כדי שהקבוצה תגיע למקום הטבעי שלה. כוכבים יש בשמיים, מי שיעשה מה שאני דורש ישחק, שמות לא משחקים אצלי".

הסגל של סכנין: "אני לא חושב שהשחקנים שיש בסכנין הם עוד שחקנים, הם יכולים לשחק בליגת העל, היה חוסר לחימה והקרבה לפני שהגעתי, המטרה שלי הייתה להדליק את המדורה כדי שישרפו את כר הדשא".

לאחר המשחק נרשם לא נעים, כאשר שקית גרעינים נזרקה לעברו של השוער מחמוד קנדיל. האירוע עוד בהרחקה של עלי חטיב כאשר קנדיל ניגש לקשר אחי נצרת בכדי לנסות ולהרגיעו ולמרות שקנדיל ידוע לאחד הספורטאים ההוגנים, הקהל של נצרת כעס וכאמור הגיב בזריקת שקית גרעינים.

אגב לאחר המשחק ביקש קנדיל משחקני סכנין שלא לחגוג יתר על המידה את הניצחון כדי לא להלהיט את האווירה. בסכנין אמרו לאחר המקרה: "נכון שהיו אמוציות אחרי המשחק אבל לא מעבר לזה. היחסים בינינו לבין אחי נצרת היו ונשארו מצוינים".


מחמוד קנדיל. אוהדי אחי נצרת זרקו שקית גרעינים לעברו (אודי ציטיאט)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי