מכבי פ"ת הודיעה לבייה: אתה לא בתוכניות המקצועיות

גיא לוזון
גיא לוזון | אריאל שלום

המאמן גיא לוזון שוחח עם הבלגי-קונגולזי המאכזב, כשנכון לרגע זה, הקשר, שחוזהו ישתדרג במקרה של עליית ליגה, מסרב לעזוב. מחמאות לבריבו על ההופעה בצעירה, החלוץ עשוי לפתוח על הספסל מול עירוני רמה"ש

(גודל טקסט)

זהו לא סוד שבמכבי פ"ת קיימת אכזבה מהקשר הבלגי-קונגולזי ג'ופרי בייה, שחתם הקיץ בקבוצה לאחר שנבחן בשלהי העונה שעברה, אלא כשכעת, בפ"ת עלו מדרגה והודיעו לשחקן שאינו נמצא בתוכניות המקצועיות של קבוצה. בייה, שרשם דקות משחק לא מועטות בתחילת העונה, לא מצליח להציג את היכולת לה ציפו ממנו כשחתם וכבר לפני חודש הביעו בפ"ת את הרצון לסיים את ההתקשרות, כשעתה, המאמן גיא לוזון ערך שיחה עם השחקן והבהיר כי בקבוצה רוצים להתיר את חוזהו.

למרות הרצון לפרידה, השחקן לא מוכן להתיר את חוזהו, במיוחד שחוזהו ישודרג במקרה של עליית ליגה בתום העונה ובפ"ת שוברים את הראש כיצד להיפטר מחוזהו. שחקנים בקבוצה סיפרו, שמאז ההודעה של לוזון לשחקן, השחקן נראה מדוכא יותר, מגיע אחרון למרבית האימונים ואף יוצא ראשון כשנראה שגם הוא מאוכזב מהמעמד אליו נקלע.

בנושא אחר, בפ"ת החמיאו לחלוץ תאי בריבו, שכבש צמד במדי הנבחרת הצעירה נגד איי פארו אמש, כשבמלאבס עשויים שלא לפתוח עם החלוץ במשחק הצמרת מחר מול עירוני רמה"ש וזאת במטרה לאפשר לו מנוחה קלה. מעבר לכך, הקשר לידור כהן, שעדיין סובל מכאבים בגבו ולא מחלים מפציעתו, לא צפוי גם מחר להיות בסגל וממשיך לעבור טיפולים כדי לחזור במהירות האפשרית.



תאי בריבו כובש צמד במדי הנבחרת הצעירה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי