הפועל קטמון ומכבי פתח תקווה נעצרו, 3:3 מטורף בדרבי העולות

זיו אריה
זיו אריה | אודי ציטיאט

אחרי רצף של שמונה ניצחונות, המלאבסים נפרדו ב-1:1 מול הירושלמים שמעדו גם הם אחרי שבעה משחקים. מאיו כבש ראשון, חדידה איזן. אום אל פאחם וכפר קאסם נפרדו בתיקו רב שערים. 1:2 לבית"ר ת"א על אחי נצרת

(גודל טקסט)

 המחזור ה-12 של הליגה הלאומית ננעל הערב עם שלושה משחקים כשבמוקד ה-1:1 בין הפועל קטמון למוליכה מכבי פתח תקווה, שנעצרה אחרי שמונה ניצחונות רצופים. הפועל אום אל פאחם נפרדה ב-3:3 מול כפר קאסם בדרבי העולות, בית"ר תל אביב/בת-ים ניצחה 1:2 מכבי אחי נצרת.

הפועל קטמון – מכבי פתח תקווה 1:1
קטמון פתחה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון מהיר כבר בדקה השלישית כאשר גל מאיו כבש את שערו הראשון העונה עם בעיטה חופשית מדויקת. בדקה ה-55 מכבי פתח תקווה קיבלה פנדל לאחר הכשלה של אריאל שלום על עידו דוידוב, אבל תאי בריבו בעט ברשלנות מעל המשקוף. גיא חדידה תיקן בדקה ה-78 לאחר שכבש את שערו הראשון בקבוצה בזכות בישול נפלא של דבידוב. המשחק הסתיים בשוויון שלמעשה משרת את שתי הקבוצות, למרות שקטמון יכולה להיות מאוכזבת מכך ששמטה יתרון ופספסה הזדמנות לעלות למקום השני. מכבי פתח תקווה שטרם הפסידה העונה נעצרה אחרי שמונה ניצחונות רצופים, בעוד קטמון נעצרו גם הם אחרי שבעה ניצחונות.

הפועל אום אל פאחם – מ.ס. כפר קאסם 3:3
כפר קאסם ידעה שניצחון על קבוצתו של ניר ברקוביץ', יעלה אותה על חשבונה למקום הרביעי ואף עלתה ליתרון בדקה ה-18 משער של לאטיף אמאדו. דובב גבאי תוך שמונה דקות קבע שאת שוויון, אך בדקה ה-59 עידן דוד השיב את היתרון לאורחת. אום אל פאחם לא הרימה ידיים ומצאה את השוויון פעם נוספת, בדקה ה-69 לאחר גול של אליאור משעלי. בדקה ה-87 משעלי השלים צמד ומהפך מאוחר, אך בתוספת הזמן בן כוואז קבע 3:3 ענק בדרבי העולות. 

מכבי אחי נצרת – בית"ר תל אביב/בת-ים 2:1
אדוארדו גררו הפנמי העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-16, אך בדקה ה-49 עלי חטיב איזן עם שער מהנקודה הלבנה. חצי שעה לסיום יהאב אל עביד השיג את היתרון לבת ים שניצחה ועלתה למקום ה-11, בעוד המפסידה נותרה במקום ה-13.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי