ריכרט מנע מראשל"צ ניצחון, 2:3 לסכנין וערן לוי ימתין לבכורה

שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים
שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים | מאור אלקסלסי

אחרי שהעניק שלוש נקודות מול נוף הגליל, הקשר כבש ב-1:1 של רמת השרון בעיין היין. הקבוצה מהמגזר גברה על הפועל עפולה החלשה והפועל אום אל פאחם, עם הכוכב הכעוס על הספסל, גירדה 0:1 בעכו

(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושת המשחקים האחרונים. הפועל ראשון לציון מעדה בביתה מול רמת השרון ופספסה הזדמנות לברוח להפועל קטמון, בני סכנין השיגה 2:3 על הפועל עפולה האומללה והפועל אום אל פאחם, עם ערן לוי על הספסל, ניצחה בעכו.


הפועל ראשון לציון – הפועל רמת השרון 1:1

אחרי שהפועל קטמון הפסידה במפתיע, הקבוצה מעיר היין קיוותה להגדיל את הפער לשלוש נקודות, אך לבן רייכרט היו תוכניות אחרות. בדקה ה-30 ובסיומה של התקפה נהדרת, הקשר מצא את הפינה וסידר לרמת השרון יתרון חוץ מפתיע מאוד – כשגם בשבוע שעבר גול שלו העניק 0:1 על הפועל נוף הגליל, אך בדקה ה-76 שער בכורה של המחליף איתמר שבירו קבע חלוקת נקודות. האורחת נותרה במקום השישי עם 18 נקודות. ראשון לציון, מנגד, נשארה במקום השני עם נקודה יותר מהקבוצה מהבירה.


בני סכנין – הפועל עפולה 2:3

אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, סכנין קיבלה הזדמנות פז לשוב למסלול בדמות משחק בית מול האחרונה בטבלה. שערים מהירים של מוטי מלכה (9) וסארי פלאח (21) סגרו את הסיפור, מוחמד סייד הוסיף (72) והשלושה וסידרו יתרון בן תשע נקודות מהקו האדום. עפולה, שרק צימקה עם שני גולים מאוחרים של נתנאל גולדמן (84) ויובל שאוט (89), נותרה במקום האחרון כשבמאזנה אפס ניצחונות וארבע נקודות בלבד מתוך 39 אפשריות.


הפועל עכו – הפועל אום אל פאחם 1:0

ללא ערן לוי שעדיין לא נכנס לכושר משחק וירד מכר הדשא כעוס לאחר שלא שותף, הקבוצה של ניר ברקוביץ' קטעה רצף של שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, השיגה 0:1 חשוב וטיפסה למקום הרביעי כשרק ארבע נקודות מפרידות בינה לבין המקום השני. רותם חטואל הכריע (44) עם שערו השני העונה. מנגד, עכו רשמה הפסד שני ברציפות ונותרה במקום השמיני עם 16 נקודות. 




עדיין לא בכושר משחק. ערן לוי (מאור אלקסלסי)

גבאי וחטואל חוגגים את שער הניצחון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי