בכורה לערן לוי ב-0:0 של אום אל פאחם, 2:4 למכבי פ"ת

ערן לוי, יובל אבידור
ערן לוי, יובל אבידור | מאור אלקסלסי

הקשר עלה לשחק בדקה ה-55 אך זה לא עזר לקבוצתו של ניר ברקוביץ' בביתה מול נוף הגליל. שחקניו של גיא לוזון שעדיין לא נוצחו העונה בלאומית, בודדים בפסגה, הצגה של דור חוגי

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגה הלאומית החל אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים. המוליכה מכבי פ”ת אירחה במושבה את מ.ס כפר קאסם הלוהטת וגברה עליה 2:4. הפועל קטמון, פגשה בטדי את הפועל עכו למשחק שהסתיים בלי שערים. הפועל אום אל פאחם אירחה את הפועל נוף הגליל בבכורה של ערן לוי, גם משחק זה הסתיים ב-0:0, בני לוד אירחה את בית”ר ת”א/בת ים ונוצחה 2:1 ואחי נצרת פגשה את הפועל פ”ת למשחק שהסתיים ב-1:1.

מכבי פ”ת – מ.ס כפר קאסם 2:4
המארחת ומוליכת הטבלה היא היחידה שעוד לא נוצחה העונה, ובמאזנה אחד עשר ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. שחקניו של גיא לוזון נראים כמי שדוהרים בלי מעצורים בחזרה אל ליגת העל. מנגד התייצבו שחקניו של תומר קשטן, המהווים את אחת מהפתעות העונה, אך נכנעו לקבוצה הטובה בליגה.

מכבי פ"ת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-27, אחרי שגיא חדידה ניצל כדור חופשי מחוץ לרחבה ובעט חזק לפינה הימנית של שער האורחים ופנימה. בדקה ה-58 עלתה המארחת ל-0:2. פעולה אישית גדולה של דור חוגי הסתיימה בהקפצה ממרכז הרחבה לרשת. חלפו רק שתי דקות וכפר קאסם חזרה למשחק. כדור קרן הוגבה משמאל, ירדן כהן דחק אותו מקרוב פנימה, 2:1. בדקה ה-65 שלח דור חוגי כדור נהדר אל לידור כהן שכבש בקלות וקבע 1:3 למכבי פתח תקווה. אחמד דראוושה כבש בדקה ה-81 לזכות האורחים וצימק את התוצאה ל-3:2, דור חוגי המצוין בישל בדקה ה-84 לליאל עבדה את השער הרביעי של המארחת, 2:4.


דור חוגי. שער ושני בישולים (אודי ציטיאט)

הפועל קטמון – הפועל עכו 0:0
שחקניו של זיו אריה מצמרת הטבלה כשלו בביתם מול הפועל עכו וליקטו נקודה בודדת שהותירה אותם מאוכזבים במקום השלישי בטבלה. האורחת מרוצה מהנקודה שהשיגה והיא נשארה במקום התשיעי.

הפועל אום אל פאחם – נוף הגליל 0:0
הקהל הביתי קם על רגליו בדקה ה-55 והריע לערן לוי שנכנס כמחליף להופעת הבכורה במדי הפועל אום אל פאחם. הקשר הדינמי שיחק בהתלהבות אבל זה לא הספיק לקבוצתו של ניר ברקוביץ’ שנשארה במקום הרביעי בטבלה. בדקה ה-80 שלח ערן לוי מסירת אומן אל דובב גבאי שהחטיא שער ודאי.


55 דקות המתין ערן לוי על הספסל (מאור אלקסלסי)


ואז, הקשר המוכשר ערך בכורה בתיקו הביתי (מאור אלקסלסי)

הקהל הביתי הרב לא אהב את התוצאה ושרק בוז בסיום ההתמודדות. זה היה התיקו השלישי מתחילת העונה של הקבוצה מהמגזר, העולה החדשה, שנחשבת עדיין לאחת מהפתעות העונה. מנגד, הפועל נוף הגליל ומאמנה איתי מרדכי נשארו במקום ה-12, והם קרובים לתחתית. 


פטראצי מול דבח. שריקות בוז בסיום (מאור אלקסלסי)

מכבי אחי נצרת – הפועל פ”ת 1:1
המארחת לא ניצחה מאז סוף חודש ספטמבר והיא שקועה עמוק בתחתית הטבלה. מנגד, המלאבסים מאוד לא יציבים ובלתי צפויים והיום הם השיגו נקודת חוץ בודדת. עומר בוארון העלה את הפועל פתח תקווה ליתרון בדקה ה-63 אחרי שבעט כדור עונשין מ-11 מטרים מדויק פנימה לרשתו של רם שטראוס, אלון בוזורגי השווה בדקה ה-86 אחרי מבצע נאה של הירוקים. 

הפועל בני לוד – בית”ר ת”א/בת ים 2:1
לוד המשיכה לספוג, ובמאזנה 40 שערי חובה מתחילת העונה והיא שקועה עמוק-עמוק בתחתית. המנצחת עלתה למקום השישי בטבלה. בית”ר ת”א/בת ים עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-12, אחרי שיהאב אל עביד קיבל כדור ברחבה ובעט מדויק פנימה. בדקה ה-36 0:2 לאורחת. אמיר ברקוביץ' התנהל עם הכדור ברחבה, היתל בשוער ובעט לרשת. תומר מכלוף כבש שער עצמי אומלל לרשת קבוצתו בדקה ה-56 וקבע 1:2.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי