לאחר פגישה עם מומחה: עומר דנינו ייאלץ לעבור ניתוח

עומר דנינו
עומר דנינו. יימצא בית חדש | דני מרון

הבלם, שסובל משבר בעצם המסרק, צפוי להיעדר פרק זמן של חודשיים עד שלושה ובמועדון מקווים שיחזור עוד העונה. הפתעה לקראת הגביע: לידור כהן הודח מהסגל ועזב את המתחם בזעם. בקבוצה מחפשים בלם וחלוץ

(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדים רצופים במסגרת הליגה, מכבי פתח תקווה תנסה לצאת מהתקופה הפחות טובה כשתתארח הערב (19:15) באיצטדיון בעילוט אצל הפועל נוף הגליל במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

עוד לפני ההתמודדות, קיבלו בפ"ת בשורה רעה, כאשר לאחר פגישה עם מומחה לכף הרגל והקרסול, הוחלט כי הבלם עומר דנינו, שסובל משבר בעצם המסרק, יעבור ניתוח בקרוב, כזה שצפוי להשביתו לפרק זמן של חודשיים וחצי-שלושה, כך שבפ"ת מקווים שיוכל לחזור לשחק העונה.

בהמשך ישיר לכך, מלבד הניסיון להתחזק בעמדת הבלם על-מנת שיהיה שחקן שיהווה גיבוי לדנינו, בפ"ת הבינו כי לאור התקופה הפחות טובה הם יצטרכו להתחזק גם בחלק הקדמי ועל הפרק ניסיון למצוא חלוץ. בפ"ת אף רוצים להיפטר מחוזהו של ג'ופרי ביה, כפי שניסו לעשות בקיץ, כשהיו"ר אבי לוזון ניסה לשוחח בשנית עם השחקן, אך הוא עדיין מתבצר בעמדתו שלא לוותר על חוזהו גם במחיר של לא להיות משותף עד תום העונה.

לקראת המשחק היום, המאמן גיא לוזון לא תרגל את ההרכב, אך מתכנן מספר שינויים: סער קלדרון צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקומו של דודי טוויטו שעשוי לקבל מנוחה, כאשר גם איתי טאקו נמצא בתמונת ההרכב. בחוד ההתקפה צפוי להיות מוצב אבנדרו ברנדאו, שלא פתח בשישי. ההפתעה הגדולה מגיעה מכיוונו של הקשר לידור כהן, שבהחלטה מפתיעה הוצא מהסגל לקראת ההתמודדות, למרות שנמצא בכשירות מלאה. שחקנים בקבוצה סיפרו שהקשר, שמסיים את חוזהו בתום העונה ויכול לנהל מו"מ עם קבוצות כבר בשלב זה, עזב את מתחם האימונים בזעם לאחר האימון המסכם.


לידור כהן בסיבוב הקודם בגביע. עזב את המתחם בזעם (אודי ציטיאט)


הרכב משוער:
יוסי גינזבורג, דניאל בוסי, אור בלוריאן, עידן אדהנני (דניאל פלשר), סער קלדרון, איתי טאקו, גיא חדידה, עידו דוידוב (ארד בר), ישראל זגורי (ארד בר), ליאל עבדה, אבנדרו ברנדאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי