שביט: "בני סכנין חזרה מהקבר אחרי שהייתה מתה לחלוטין"

אלדד שביט
אלדד שביט | bola studio

לאחר ה-1:5 הנהדר של הקבוצה מהמגזר נגד הפועל רמת גן, המאמן הבהיר: "זה היה קרב הורדת ידיים, וברגע שהורדנו אותם השערים הגיעו". זיו אריה לאחר המעידה של הפועל קטמון: "אנחנו תמיד מחלקים מתנות ליריבות"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הליגה הלאומית מתקרבת לישורת האחרונה של העונה, והערב (שישי) הושלם המחזור ה-24 עם בשורה גדולה מאוד – בני סכנין דרסה את הפועל רמת גן עם 1:5 נהדר, וכעת היא רחוקה שש נקודות בלבד מהמקום המוביל לליגת העל, זאת לאחר שהפועל ראשון לציון הובסה אתמול על ידי בית"ר ת"א.

בסיום המשחק הנהדר, המאמן המנצח אלדד שביט הבהיר: "התוצאה אולי קצת משקרת, כי המשחק הזה היה שקול מאוד ברוב הזמן. גם בדקה 70, אם היו אומרים לי שתהיה חמישייה לא הייתי מאמין. זה היה סוג של הורדת ידיים בינינו לבין רמת גן. ברגע שהצלחנו להוריד להם את היד, הגולים הגיעו".

"אפשר להגיד שבני סכנין יצאה לגמרי מהקבר, כי הקבוצה הזו הייתה מתה לחלוטין לפני כן. לא חשבנו בכלל על הטבלה כשהתחלתי לאמן, אלא רק איך לנצח משחק ועוד משחק. לאסוף נקודות כמו עבודת נמלים. סכנין לא נחתה בליגה הזו בתחילת העונה. ככל שנבין את זה וכיצד זה עובד בלאומית, נשמור על הסיכוי להעפיל לליגת העל".


אלדד שביט. "אפשר לומר שבני סכנין יצאה מהקבר" (מאור אלקסלסי)

מלבד ההופעה הגדולה של הקבוצה מהמגזר, הפועל קטמון שיחקה במקביל בביתה נגד הפועל אשקלון, והייתה יכולה להתקרב גם היא למקום השני. לצערם של האדומים-שחורים, הם רשמו מעידה מאכזבת מאוד מול הקבוצה מהתחתית וסיימו ב-2:2 מתסכל.

המאמן זיו אריה סיפר בסיום: "כל נקודה בליגה הלאומית היא ברכה. ברור שאני רוצה תמיד לנצח בבית, אבל אי אפשר לשייך את היכולת הלא טובה לאצטדיון טדי. חושב שהבעיה שלנו היא שאנחנו מחלקים הרבה מאוד מתנות ליריבות אחרי שאנחנו עולים ליתרון. כרגע כל מה שנותר לנו זה להמשיך הלאה ולתקן את מה שצריך. עליית ליגה? כרגע חושבים רק על האימונים והמשחק הקרוב בלבד".

בנוסף למאבק על המקום השני, קבוצה אחת יכולה לחייך בגדול אחרי המחזור והיא מוליכת הטבלה מכבי פתח תקווה. המלאבסים, שנראו לא טוב בשני המשחקים האחרונים בהם איבדו נקודות, חזרו למסלול הנכון עם 0:4 חשוב על הפועל רמת השרון, ובכך הגדילה משמעותית את הפער בפסגה.


בדרך הבטוחה לליגת העל. שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים (אודי ציטיאט)

המאמן השמח גיא לוזון סיפר בסיום: "זה בהחלט היה משחק מצוין שלנו. ידענו שפישלנו במחזורים האחרונים. עבדנו על הבעיות והצלחנו לתקן. אנחנו לא מתעסקים ביריבות שלנו על עליית הליגה, אלא רק משתדלים להישאר כל הזמן בריכוז. בשבועות האחרונות איבדנו אותו קצת ובליגה הזאת מאבדים ישר נקודות כשזה קורה. נהיה חייבים להישאר חזקים בראש עד הסוף ולשחק כמו ששיחקנו היום" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי