שלושה שחקני מכבי פתח תקווה נקנסו: "הכל היה ידוע מראש"

אבנדרו ברנדאו, ליאל עבדה, מוחמד סרסור, צחי גיגי, ישראל זגורי, דן כדורי
אבנדרו ברנדאו, ליאל עבדה, מוחמד סרסור, צחי גיגי, ישראל זגורי, דן כדורי | אודי ציטיאט

צחי גיגי, ישראל זגורי וג'פרי בייה נקנסו בסכום של 2000 ש"ח על היעדרותם מהמשחק נגד אום אל פאחם. המלאבסים מקווים להשאיר את פלשר, בריבו מתקשה להתאמן

(גודל טקסט)

לא רגוע במכבי פתח תקווה לאחר התיקו 1:1 עם הפועל אום אל פאחם, שלא התקבל באדישות במועדון. שלושה שחקנים נקנסו בסכום של 2,000 ש"ח לאחר שנעדרו מהמשחק. מדובר בשוער צחי גיגי, הקשר ישראל זגורי והקשר הזר, ג'ופרי בייה. 

השוער, אשר סובל מפציעה בכף רגלו עבר טיפולים בזמן המשחק לפי טענתו, ואילו בייה, נמצא במחלוקות עם ראשי המועדון בנוגע לעזיבה, למרות ששכרו צפוי להשתדרג אם הקבוצה אכן תעפיל לליגת העל.

בנוגע לזגורי, הקשר שהגיע בתחילת העונה והיה אמור להוות חיזוק משמעותי, לא הצליח להשתלב וסבל מפציעות. הלוזונים ניסו לשחררו לפני תום חלון העברות, אך לא מצאו לו קבוצה: "הודענו לפני חודשיים שחובה להגיע לכל משחקי הבית והחוץ של הקבוצה, ומי שלא יגיע יקנס ב-2,000 שקלים. הכל ידוע מראש, ומי שבחר לא להופיע זו זכותו ושישלם על כך".


ישראל זגורי במעמד החתימה בחודש אוגוסט. מתקשה להשתלב בפתח תקווה (צילום: דוברות מכבי פתח תקווה)

בנושא אחר, המלאבסים מעוניינים להשאיר את הבלם דניאל פלשר, אשר מושאל מבני יהודה לעונה נוספת. בחוזה שנחתם בין הצדדים, אין לפתח תקווה אופציה לרכוש את השחקן, אך בקובצה מקווים כי הבלם יצליח להביא את השחרור מקבוצת האם שלו.

הבלם ולידור כהן לא שותפו במשחק ביום שני, בעקבות פציעות מהם סובלים ובמועדון חששו להחמיר את מצבם. הצוות המקצועי מנסה להכשיר את השניים למשחק הליגה הקרוב מול הפועל קטמון, ולמשחק הגביע מול בית"ר ירושלים ביום חמישי הבא.

לעומת זאת, תאי בריבו, סובל כבר מספר שבועות מכאבים בשרירי הבטן ולמרות שעבר צילום אשר שלל בקע באיזור, החלוץ מתקשה להתאמן בצורה מלאה וסובל מכאבים. 


תאי בריבו. מתקשה להתאמן (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי