בית הדין דחה את ערעורה של הפועל עפולה, האיגוד יקיים דיון נוסף

הפועל עפולה
הפועל עפולה | הפועל עפולה, הפייסבוק הרשמי

המדורגת רביעית בליגת המשנה טענה לחוסר ספורטיביות וניגוד אינטרסים, אך האיגוד תקף: "שלושה שבועות להגשת העתירה הם פרק זמן מוגזם". עוד הוסבר כי היה קיים חשש לקחת סיכון לגבי הזרים ומדובר בשיקול דעת סביר

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

מגיפת הקורונה, כצפוי, הביאה לטלטלה גם בכדורסל הישראלי. אולם בעוד הליגה הבכירה תחזור לפעולה, הרי שהליגה הלאומית בוטלה. מי שנפגעה מהעניין היא הפועל עפולה, שאיבדה את המקום השני (צנחה למקום הרביעי) וכתוצאה מכך גם את הכרטיס לליגת העל, שכן בני הרצליה והפועל חיפה, שהיו ביתרון נקודה על חשבונה – העפילו לליגת העל. לאחר שהאיגוד סירב לדון בבקשה שהגישה הקבוצה, הכדור עבר לבית הדין העליון.

הבוקר (ראשון) דווח כי בית הדין דחה את בקשתה של עפולה, בין היתר משום שעברו לא פחות משלושה שבועות עד שהוגשה העתירה. למרות זאת, הוחלט כי יתקיים דיון נוסף בהנהלת האיגוד בסוף החודש הנוכחי.

האיגוד טען בין היתר כי מאז קבלת ההחלטה ועד הגשת העתירה מצד עפולה עברו לא פחות משלושה שבועות (21 ימים בדיוק) וכך לא ניתן לבטל החלטה. עוד נטען כי מדובר ב"שיקול דעת סביר והגיוני" ביחס לנסיבות המשבר הרפואה שהמדינה נקלעה אליו. עוד נטען כי מיקומה הנוכחי של עפולה מביא לכך שאינה בגדר "נפגעת".

עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל (דני מרון)

עפולה טענה, כמובן, לפגיעה ספורטיבית קשה "צילום מצב הטבלה כשנותרו עוד משחקים רבים היא מלאכותית ובלתי ספורטיבית בעליל ואין כל הכרח לקבל החלטה כזו". עוד טיעון היה כי הישיבה עצמה פסולה בשל אי תקינות, שכן השתתפו בה רק עשרה מתוך 29 חברי ההנהלה – פחות ממחצית. עוד נטען כי בישיבה נטלו חלק "לכל הפחות שניים שהם בעלי עניין ישיר בתוצאות הדיון", בין היתר יו"ר מכבי הרצליה. מעבר לכך נטען שיש לקחת דוגמא מליגות כדורסל שונות בהן קיבלו החלטה בדבר הפסקה זמנית בלבד עד לקבלת המצב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי