שופט בלאומית נמצא חיובי לקורונה, הליגה תימשך כמתוכנן

שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין | דוברות בני סכנין

אחד משופטי המשחק בין בני סכנין לעירוני רמת השרון נדבק, אך במנהלת הליגה הבהירו כי לא היה במגע עם השחקנים ואנשי הקבוצות ושאין סכנה להמשך העונה. צוות השיפוט בבידוד

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

כעשרה ימים לאחר שליגת העל והליגה הלאומית בכדורגל יצאו לדרך, הערב (שלישי) נודע על מקרה ראשון של אחד המעורבים שנדבק בקורונה: אחד משופטי הליגה הלאומית.

למעשה, אותו שופט שגם משובץ למשחקים בליגה א' בימים כתיקונם, היה השופט הרביעי בצוות שניהל את המשחק בין בני סכנין לעירוני רמת השרון לפני שמונה ימים באצטדיון דוחא, אז האורחת יצאה עם ידה על העליונה עם 1:2 דרמטי עמוק בתוספת הזמן. 

כידוע, לשופטי הכדורגל אין חובת בידוד ביום-יום כפי שקורה לשחקנים והוא ככל הנראה נדבק במהלך אירוע חברתי בו נכח. עם זאת, במנהלת הליגה הבהירו כי רק צוות השיפוט ייכנס כעת לבידוד, אולם הקבוצות יכולות להמשיך בשגרה כרגיל לאור העובדה שהשופט לא היה במגע עם השחקנים או אנשי הצוות של הקבוצות.

"עם קבלת ההודעה עודכנו בנושא ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות והמשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו", מסרו המנהלת וההתאחדות הערב, "בהתאם להנחיית משרד הבריאות התבצע הטיפול על ידי הפיקוח האזורי במקום מגורי השופט. צוות השיפוט נכנס לבידוד ונקבעה לשאר חברי הצוות בדיקת קורונה. בהתאם להחלטת משרד הבריאות, צוות השיפוט בלבד (המעגל הראשון) הוא זה שנדרש להיכנס לבידוד".




שחקני בני סכנין עוברים בדיקות קורונה בחודש שעבר (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי