חזרה לגודלה הטבעי: מכבי פ"ת הפסידה 2:0 לרמת השרון

דור חוגי
דור חוגי | אודי ציטיאט

אחרי העלייה הסנסציונית לגמר הגביע, הקבוצה של לוזון נעצרה בביתה ורשמה את הפסדה החמישי בלאומית. המלאבסים הרבו להחמיץ והאורחת ניצלה זאת עם שערים של משעלי ורונן

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הדהימה את כולם ביום שלישי עם עלייתה לגמר גביע המדינה בזכות 0:2 על הפועל תל אביב והיו לא מעט שדיברו על החבורה של גיא לוזון כקבוצה ברמה של פלייאוף ליגת העל ואפילו המאמן עצמו אמר שיש לו את ההתקפה הטובה בישראל. היום (שישי) המלאבסים לא הצליחו לתרגם את היכולת לשערים ונוצחו בביתם 2:0 על ידי רמת השרון, ששבה למקום החמישי.

הפתיחה הייתה שייכת למכבי פתח תקווה, תאי בריבו קיבל הזדמנות טובה לכבוש כבר בדקה השנייה וגם גולאני כמעט כבש בדקה ה-31, אבל השניים לא היו מספיק מדויקים והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים בשני הצדדים.

האורחת נכנסה לעניינים בדקה ה-54 ממהלך שהחל אצל אביאל בן חמו באגף שמאל והעביר כדור נפלא למרכז הרחבה ומה שנותר לאליאור משעלי זה לגלגל את הכדור לרשת של יוסי גינצבורג. לאחר היתרון, רמת השרון התגוננה עד הסיום ומצאה את השער השני בדקה ה-97 אחרי מתפרצת של רוי רונן שקבע את תוצאת המשחק.

למרות ההפסד המאכזב, עבור מכבי פתח תקווה מדובר רק במכה קלה בכנף. המלאבסים בדרך הבטוחה לעליית ליגה בעקבות פער משמעותי של 13 נקודות על בני סכנין השלישית, והיא תוכל בעוד שני מחזורים להבטיח סופית את החזרה לליגה הראשונה. המנצחת הגדולה של הערב ואולי של המחזור, שבה למקום החמישי על חשבונה של כפר קאסם וגם היא לא ויתרה לחלוטין על העלייה לליגת העל.


קבוצתו חזרה לגודל הטבעי. גיא לוזון (גיא לוזון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי