יפו נצמדה למוליכות, בני יהודה חזרה לנצח, עוד 1:1 להפועל פתח תקוה

play
רועי זיקרי, שחקן הפועל פתח תקוה | קובי אליהו
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.12 05:24

השלישית בטבלה ניצחה 0:1 את רמת השרון, צמד לסילבה קאני ב-0:2 של בני יהודה בנוף הגליל, המלאבסים לא הצליחו לנצח את עפולה

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגה הלאומית, שנפתח אתמול (רביעי) עם 19 שערים בחמישה משחקים, הסתיים הערב עם מנה צנועה של חמישה שערים ועם שתי מנצחות: מכבי קביליו יפו השלישית התקרבה למוליכות עם 0:1 על הפועל ניר רמת השרון ואילו בני יהודה חזרה מנוף הגליל עם 0:2. הפועל פתח תקוה הסתפקה ב-1:1 ביתי מול הפועל עפולה.

הפועל ניר רמת השרון – מכבי קביליו יפו 1:0

החבורה המפתיעה של איציק ברוך ממשיכה לעשות חיל בעונת הקאמבק שלה לליגת המשנה ורחוקה כעת רק שתי נקודות מהפסגה. דובב גבאי אמנם פספס הזדמנות גדולה להעניק ליפו יתרון מוקדם כשהפנדל שלו בדקה השלישית נעצר על ידי פורז ולקוביץ', אבל הקפטן כיפר על כך בדקה ה-67 עם שער נאה בחצי מספרת וחגג את השביעי שלו העונה בליגה. רמת השרון סופרת שמונה משחקים ללא ניצחון שבמהלכם כבשה רק פעמיים.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עם רועי זיקרי
עוד 1:1 לאוסף של הפועל פתח תקוה. רועי זיקרי והחברים | קובי אליהו

הפועל פתח תקוה – הפועל עפולה 1:1

משחק חמישי ללא ניצחון למלאבסים, כשארבעה מתוכם הסתיימו בתוצאה זה של 1:1. כך היה גם הערב מול אחת משתי קבוצות החוץ הגרועות בליגה, שהגיעה אחרי חמישה הפסדים רצופים כאורחת ובכל זאת ידעה לחלץ נקודה בפתח תקוה. רועי זיקרי העניק למארחת יתרון בדקה ה-51, אבל הדיפה לא טובה של רן חשפיה, שפתח בשער במקום עומר כץ החולה, נוצלה על ידי אביחי וודג'ה שהשווה עבור עפולה בדקה ה-65. הפועל פתח תקוה רחוקה כבר שמונה נקודות מהמקום השני.

הפועל נוף הגליל – בני יהודה 2:0

היורדת מליגת העל נמצאת בסכנה ממשית של ירידה שנייה ברציפות, כשהיא עם שתי נקודות בלבד מ-24 האחרונות ושקועה חמש נקודות מתחת לקו האדום. גם הופעת הבכורה של לנרי קהינדה לא עזרה לה לעצור את המומנטום השלילי, בעוד בני יהודה התאוששה משני ההפסדים שלפני הפגרה והשיגה ניצחון חוץ שני בלבד העונה הודות לצמד מהיר של סילבה קאני הצעיר (62 ו-64) שנהנה משני בישולים של אמיר עגייב. אלישע לוי, שהתחיל את המשחק מהמקום ה-14 המוביל למבחנים, קפץ למקום ה-10.

משחקי המחזור ה-15

שישי (16.12), 15:00:

הפועל עפולה – הפועל עכו
הפועל כפר סבא – הפועל ניר רמת השרון
הפועל אום אל פאחם – הפועל פתח תקוה
מכבי פתח תקוה – עירוני טבריה
בני יהודה – אחי נצרת

שני (19.12), 19:00

אדומים אשדוד – הפועל נוף הגליל
מכבי קביליו יפו – הפועל ראשון לציון
מ.ס. כפר קאסם – הפועל רמתן גן