מכבי קביליו יפו הפסידה, מכבי פתח תקוה אלופת הסיבוב בלאומית

play
ביצוע נהדר של כוכב הכתומים. במבה | מאור אלקסלסי
אבו פאני הכריע: מכבי חיפה ניצחה את נוף הגליל ועלתה לשמינית גמר הגביע 02:45

במבה העניק להפועל ראשון לציון 0:1 מול העולה שפספסה הזדמנות לתפוס את הפסגה. כפר קאסם עם 2:2 מול הפועל רמת גן בדקה ה-96, אדומים אשדוד חילצה 1:1 מנוף הגליל בדקה ה-91

(גודל טקסט)

הסיבוב הראשון בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) ללא שינוי בפסגה, לאחר שמכבי קביליו יפו הפסידה 1:0 להפועל ראשון לציון ולא הצליחה לעקוף את מכבי פתח תקוה, שלמרות התבוסה 3:0 בבית מול עירוני טבריה ביום שישי – סיימה כאלופת הסיבוב. קרבות התחתית סיפקו דרמות: מ.ס. כפר קאסם השוותה ל-2:2 בדקה ה-96 מול הפועל רמת גן וגם אדומים אשדוד חילצה 1:1 מנוף הגליל בתוספת הזמן.

מכבי קביליו יפו – הפועל ראשון לציון 1:0

העולה המפתיעה לא ניצלה את ההזדמנות לתפוס את הפסגה בתום הסיבוב הראשון ורשמה הפסד בית שני ברציפות ברמלה. דובב גבאי רצה להשיג שער ליגה שמיני העונה, אבל אביחי דהן עצר את הפנדל שלו בדקה ה-52 אחרי שריקה של ספיר ברמן לעבירה על ז'וסי לופטה. יפו, שחסרה את שוערה הפצוע אלמוג מלול, נענשה על ההחמצה בדקה ה-67, כשהחלוץ הצעיר יובל ששון השאיר את מוחמד במבה לכבוש בקלות לבדו מול גל נבון את שער הניצחון. ראשון לציון קוטעת שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות שבהם גם לא כבשה, והיא סיימה את הסיבוב במקום השמיני שיהיה שווה פלייאוף עליון אם תשמור עליו גם במחזור ה-30.

דובב גבאי שחקן מכבי קביליו יפו
החמצת הפנדל עלתה ביוקר. דובב גבאי | קובי אליהו

מ.ס. כפר קאסם – הפועל רמת גן 2:2

מותחן בנס ציונה, כאשר המארחת חילצה נקודה בדקה השישית של תוספת הזמן והפער בין השתיים נותר בעינו על שתי נקודות. עומרי עאמר העניק לכפר קאסם את היתרון בדקה ה-54, אבל חלאופילו פלייטר איזן בדקה ה-72 ואחרי שבע דקות גם בישל לשגיא דרור שהשלים את המהפך. הקבוצה של תומר קשטן לחצה ובאה על שכרה בדקה ה-96 עם שער דרמטי של המחליף עלא אלדין חסן בנגיחה נהדרת. משחק חמישי ללא ניצחון לאורדונים.

הפועל אדומים אשדוד – הפועל נוף הגליל 1:1

מה יהיה עם נוף הגליל? היורדת מליגת העל, שהשיגה רק שתי נקודות בשמונת המחזורים האחרונים, הגיעה לאצטדיון הי"א, הובילה בזכות שער בכורה של נאור עבודי (36) ועמדה לצאת עם שלוש הנקודות היקרות שהיו מאפשרות לה להתקרב לכפר קאסם במקום המוליך למבחנים, אבל בתוך תוספת הזמן ספגה את השוויון מהמחליף שון עדרי בדקה ה-91. אדומים אשדוד מצליחה לסגור את המינוס ברגע האחרון של הסיבוב הראשון וכעת מפגרת ב-10 נקודות אחרי שותפתה לחיים מתחת לקו האדום.

תוצאות משחקי יום שישי:

מכבי פתח תקוה – עירוני טבריה 3:0
הפועל עפולה – הפועל עכו 1:1
הפועל אום אל פאחם – הפועל פתח תקוה 2:0
הפועל כפר סבא – הפועל ניר רמת השרון 3:2
בני יהודה – מכבי אחי נצרת 1:1